معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد

  • کد خبر: ۱۱۸۳۹۶
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
عرضه روغن موتور به بازار قطره چکانی شد
رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران اعلام کرد: عرضه قطره چکانی روغن موتور توسط کارخانجات در بازار باعث شده تا قیمت‌ها حدود ۳۵ درصد افزایش پیدا کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا نیک‌آیین با انتقاد از عرضه قطره چکانی روغن موتور در بازار، گفت: کارخانجات به دلیل آنکه نتوانسته‌اند مجور افزایش قیمت‌ها را دریافت کنند نیاز بازار را تامین نکرده همین موضوع باعث افزایش ۳۵ درصدی قیمت روغن موتور شده است.

وی با اعلام اینکه نکته قابل توجه اینجاست کارخانجات فروش اجباری کالا‌ها را در کنار روغن موتور به مصرف کننده اعلام می‌کنند، افزود: به عنوان نمونه درصورت خرید روغن موتور باید یک ضدیخ یا واسکازین نیز خریداری شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران با اشاره به اینکه فروش اجباری کالا ممنوع است و نباید از سوی واحد‌های تولیدی صورت گیرد، گفت: با کمبود عرضه روغن در بازار سوءاستفاده کنندگان روغن‌های تقلبی را به وفور در بازار عرضه کرده و آن‌ها را با قیمت‌های ارزان به فروش می‌رسانند. استفاده از روغن‌های تقلبی و فاقد استاندارد آسیب‌های جدی را به خودرو‌ها وارد می‌کند که مصرف کننده به دلیل ارزان بودن آن‌ها ترجیح به خرید این کالا‌ها دارد.

نیک آیین اضافه کرد: درحال حاضر بازار با روغن‌های تقلبی و فاقد استاندارد اشباع شده، از آن طرف تولیدکننده نیز تمایلی به عرضه کافی ندارد. همین موضوع عاملی شده تا بازار به هم ریخته و هیچ مدیریتی در آن اعمال نگردد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->