طالبان: ۶۰ شهروند خارجی در افغانستان زندانی هستند زنگ خطر سازمان پزشکان بدون مرز در غزه به صدا درآمد حاجی‌زاده: اسرائیل بعد از حمله به سفارت به التما‌س افتاد کدام نامزد‌های انتخاباتی قرار است ۶ تیر ماه به مشهد بیایند؟ لاوروف: افغانستان هنوز هم سرچشمه تهدیدات تروریستی است وزیر کشور خطاب به نامزدها: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند زمان حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد رهبر معظم انقلاب خطاب به نامزدها: جایز نیست حرف‌هایی صادر بشود که کشور را دشمن‌شاد کند + فیلم استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌رضوی | اخذ رأی فقط با شناسنامه یا کارت‌ملی انجام می‌شود + فیلم ارتش یمن از شهپاد «طوفان ۱» رونمایی کرد + جزئیات معاون دادستان خراسان‌رضوی: نشر اکاذیب از جرائم غیرقابل‌گذشت در حوزه انتخابات است انتقاد نمایندگان از روند پرداخت تسهیلات بانکی خرد و اشتغال رهبر معظم انقلاب: قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند | نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند + فیلم برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۲ تیر ۱۴۰۳) سازمان ملل: پوتین به زودی طالبان را از فهرست گروه تروریستی خارج می‌کند پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم گزارش کامل از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۱ تیر ۱۴۰۳) استعفای مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش اجرای رتبه‌بندی معلمان را تسریع کند| استخدام معلمان خرید خدمت و پیش‌دبستانی‌ها پیگیری شود

  • کد خبر: ۱۱۸۹۲۴
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
وزیر آموزش و پرورش اجرای رتبه‌بندی معلمان را تسریع کند| استخدام معلمان خرید خدمت و پیش‌دبستانی‌ها پیگیری شود
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدام معلمان خرید خدمت، پیش‌دبستانی‌ها را هرچه سریع‌تر پیگیری کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین کرمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت سالروز عملیات مرصاد در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: چه نظارتی بر سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان و کارخانجاتی دارید که قیمت محصولات را افزایش داده و اینگونه به جان مردم افتاده اند؟ گزارشی از برخورد‌های شما به گوش نمی‌رسد.

نماینده مردم دستی و تنگستان در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در اجرای قانون رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدام معلمان خرید خدمت، پیش دبستانی‌ها و... شد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در راستای فراهم کردن بستر لازم برای صادرات محصولات مازاد منطقه دشتی و تنگستان مانند گوجه فرنگی، خرما، هندوانه و تنباکو اقدامات جدی صورت دهید. همچنین اجرای بیمه صیادان ضرورت دارد.

کرمی ضمن تاکید بر توجه جدی به معیشت بازنشستگان و جدی گرفتن درخواست آن‌ها مبنی بر همترازی حقوق گفت: برای قانون ساماندهی مبادلات مرزی و تجارت مرزنشینی، اقدامات جدی صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نفت گفت: چه برنامه‌ای برای فعال کردن منطقه پارس شمالی در تنگستان دارید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->