حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان تمرین استقلال تعطیل شد اوسمار: امیدوارم سال آینده به صدر جدول برگردیم
سرخط خبرها

محمد موسوی، دوباره به تیم ملی والیبال پیوست

  • کد خبر: ۱۱۹۰۱۰
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
محمد موسوی، دوباره به تیم ملی والیبال پیوست
محمد موسوی، مدافع والیبال کشورمان پس از یک دوره غیبت به تیم ملی برگشت.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم ملی والیبال ایران شانزده بازیکن را به اردوی آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان دعوت کرد. مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه امسال به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد. اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از روز دوشنبه دهم مردادماه آغاز می‌شود و بهروز عطایی شانزده بازیکن را به این اردو دعوت کرده است که این فهرست عطایی، خالی از شگفتی نیز نیست.

عملیات موفقیت‌آمیز برگشت سید

محمد موسوی، بازیکن ملی‌پوش والیبال کشورمان که قبلا به‌صورت تلویحی اعلام کرده بود قصد خداحافظی از والیبال دارد، بار دیگر به جمع ستاره‌های نوظهور تیم بهروز عطایی برگشته است تا تجربیاتش را در اختیار ستاره‌های امروز والیبال بگذارد. مهم‌ترین اتفاق فهرست سرمربی والیبال کشورمان، یقینا بازگشت سیدمحمد موسوی محسوب می‌شود و احتمالا با بازگشت موسوی، او به‌جای میلاد عبادی‌پور کاپیتان اول تیم ملی خواهد بود.

همچنین با حضور محمد موسوی و علی‌اصغر مجرد، باید شاهد خط‌خوردن امیرحسین توخته یا مهدی جلوه در مسابقات قهرمانی جهان باشیم. با حضور عبادی‌پور، اسفندیار، شریفی، صالحی و همایونفر‌منش که در این فهرست دیده می‌شوند، شاهد یک رقابت عجیب‌و‌غریب در پست دریافت‌کننده قدرتی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان خواهیم بود. بازگشت دوباره صابر کاظمی و رقابت جذاب او با امین اسماعیل‌نژاد که یکی از بهترین‌های والیبال ایران در لیگ ملت‌ها بود نیز یکی دیگر از نکات شایان‌توجه فهرست عطایی است. تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی مردان جهان در کشور اسلوونی به‌مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت.

بلندقامتان ایران، پای‌ثابت «واگنر»

تیم ملی والیبال ایران، اواخر مرداد، در جام واگنر لهستان حضور پیدا خواهد کرد. ایران و لهستان پنجشنبه‌شب هفته گذشته برای دومین‌بار در تورنمنت VNL ۲۰۲۲ به‌مصاف یکدیگر رفتند. مسابقه اول دو تیم در مرحله گروهی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایران به پایان رسیده بود؛ دیدار فوق‌العاده جذابی که شاگردان عطایی مقابل چشم بیش از ۱۰‌هزار هوادار لهستانی تیم نیکولا گربیچ را شکست دادند. در بازی دوم ایران- لهستان در رقابت‌های جام ملت‌ها، این‌بار لهستان موفق شد در یک رقابت فوق‌العاده تماشایی با نتیجه ۳ بر ۲ ایران را شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها شود. اما به نظر می‌رسد سریال این رقابت جذاب باز هم ادامه خواهد داشت و احتمالا ایران در اواخر مرداد به‌مصاف شاگردان گربیچ می‌رود.

بر‌این‌اساس، اواخر مرداد‌ماه و پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان، دو تیم ایران و لهستان این‌بار در جام واگنر به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت. ایران اکثرا پای ثابت واگنر در سال‌های اخیر بوده و حالا بار دیگر حضور ما در این رقابت‌ها قطعی شده است. تیم ملی والیبال ایران از ٢٧‌تا‌٢٩‌مرداد در جام واگنر حضور پیدا خواهد کرد و به‌جز لهستان، تیم‌های آرژانتین و صربستان نیز در این رقابت شرکت می‌کنند تا شاهد یک تورنمنت دوستانه فوق‌العاده پیش از قهرمانی جهان باشیم.

دوستانه‌هایی برای آماده‌سازی فوق‌العاده

رئیس فدراسیون والیبال وعده داد که احتمالاً پیش از مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی یکی دو بازی دوستانه انجام خواهد داد. با استراحت حدودا یک‌هفته‌ای ملی‌پوشان، تمرینات شاگردان بهروز عطایی برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان که اوایل شهریور در اسلوونی و لهستان برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد. با‌این‌حال حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان، مستلزم آماده‌سازی فوق‌العاده، به‌ویژه برگزاری مسابقات دوستانه است. در‌همین‌راستا محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، وعده داد که تیم ملی پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی جهان، به‌جز حضور در جام واگنر، یکی‌دو بازی دوستانه نیز انجام خواهد داد و فدراسیون در تلاش است تا مقدمات این مهم را فراهم کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->