جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

وزیر ارشاد: به دنبال تحول اساسی در حوزه تئاتر هستیم

  • کد خبر: ۱۱۹۵۲۰
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱
وزیر ارشاد: به دنبال تحول اساسی در حوزه تئاتر هستیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر حمایت از استعداد‌های جوان و استفاده از ظرفیت عظیم آنان برای تغییر ریل‌گذاری تئاتر کشور تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری چهل و یکمین دوره جشنواره تئاتر فجر به اهتمام جدی وزارت فرهنگ در دولت مردمی مبنی بر اعتلای حوزه تئاتر اشاره کرد و افزود: بنای وزارت فرهنگ ایجاد تحولی جدی در حوزه هنرهای نمایشی کشور است که در راستای دستیابی به این تحول باید علاوه بر توجه جدی به مقوله زیرساخت ها می بایست اقدامات و فعالیت های مناسبی نیز تدارک دیده شود.

اهمیت تئاتر از نگاه وزیر فرهنگ

وی با اشاره به بازدیدهای اخیر خود از مجموعه تئاترشهر و تالار سنگلج در راستای اهمیت به مقوله زیرساخت های حوزه هنرهای نمایشی گفت: بازسازی و نگهداری مجموعه های باسابقه و احداث تالارهای فرهنگی و هنری پیشرفته در شهرهای مختلف کشور از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ به شمار می‌رود.

ریس شورای هنر کشور با تاکید بر تقویت بخش «تولید محتوا» در حوزه هنرهای نمایشی خاطرنشان کرد: تحول اساسی که در این حوزه به دنبال آن هستیم مستلزم توجه ویژه بر تقویت بخش «تولید محتوا» است که با حمایت از استعدادهای جوان و استفاده از ظرفیت عظیم آنان برای تقویت بخش تولید محتوا، تغییر ریل‌گذاری هنر نمایش کشور تسهیل می شود.

اسماعیلی با بیان اینکه حضور دو تن از نمایندگان مجلس در شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر فجر می تواند منشا اتفاقات مثمرثمر برای تقویت هنر نمایش کشور باشد گفت: جلسات شورای سیاستگذاری تئاتر فجر نه تنها جنبه فرمایشی ندارد بلکه با برپایی جلسات منظم به دنبال تقویت نقش نظارتی و تحولی این شورا هستیم.

گفتنی است؛ در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری چهل و یکمین دوره جشنواره تئاتر فجر که با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و محمود سالاری معاون هنری برگزار شد، احکام اعضای این شورا از سوی وزیر فرهنگ اهدا شد.

بر همین اساس غلامرضا منتظری و بیژن نوباوه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ایرج راد، مینا باقری، کاظم نظری، حسین مسافر آستانه، تاجبخش فناییان، کوروش زارعی و علی منتظری از اعضای شورای سیاستگذاری چهل و یکمین دوره جشنواره تئاتر فجر به شمار می روند.

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->