علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها به از دست دادن حردانی توسط استقلال|صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع
سرخط خبرها

زحمت استقلال برای رحمتی!

  • کد خبر: ۱۱۹۶۲
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۷
زحمت استقلال برای رحمتی!
چالش دروازه‌بان شهرخودرو با مسئولان باشگاهی که فعلا مدیر ندارد
شهرخودرو خراسان که باید به‌زودی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به‌مصاف رقبای خود برود، قرار بود اردویی برون‌مرزی را با حضور تمامی بازیکنانش زیرنظر کادر فنی برگزار کند؛ اما بدهی باشگاه استقلال به مهدی رحمتی و ممنوع‌الخروجی این بازیکن، سبب شده که برگزاری اردوی خارجی شهرخودرویی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. در همین خصوص مهدی رحمتی و مدیران باشگاه شهرخودرو تهدید کرده‌اند درصورتی‌که مشکل این بازیکن ازسوی باشگاه استقلال حل نشود، مدارکی را در اختیار AFC قرار می‌دهند که به‌موجب آن، مجوز حرفه‌ای این باشگاه لغو خواهد شد و به تبع آن آبی‌پوشان از حضور در آسیا محروم خواهند شد!

تخلف فدراسیون در اعلام بدهی‌های استقلال به AFC
اصل ماجرا به حکمی برمی‌گردد که در سال ۱۳۹۳، باشگاه استقلال در کمیته انضباطی به پرداخت ۷۶۱میلیون‌واندی (تومان) به‌عنوان اصل مالیات به علاوه کل جرائم دیرکرد تامادامی‌که این مبلغ را پرداخت کند، محکوم می‌شود؛ اما باشگاه استقلال همواره از پرداخت این مبلغ از سال۹۳ تعلل می‌کند تا در تاریخ۹۷.۸.۲ توافق‌نامه‌ای بین مهدی رحمتی و باشگاه استقلال منعقد شد که طبق آن مقرر می‌شود تا پایان وقت اداری ۹۷.۱۱.۱ کل دیون مالیاتی رحمتی در آن فصول به علاوه کل خساراتی که اداره مالیات مطالبه می‌کند، توسط باشگاه استقلال پرداخت شود، اما باشگاه استقلال بازهم به تعهداتش عمل نمی‌کند؛ بنابراین یک بدهی قطعی و مسلم در فدراسیون فوتبال برای باشگاه استقلال وجود داشته است؛ یعنی فدراسیون فوتبال با آگاهی از اینکه باشگاه استقلال بالغ بر یک‌میلیارد‌واندی (جریمه ۷۶۱ میلیونی به‌علاوه جرائم دیرکرد) بدهی دارد، به اشتباه به AFC اعلام می‌کند باشگاه استقلال عاری از بدهی است و هیچ دِینی ندارد.

رحمتی: استقلال مدارک غیرواقعی به AFC فرستاده است
دروازه‌بان سابق استقلال که درحال‌حاضر در شهرخودرو روز‌های خوبی را پشت‌سر می‌گذارد، در بحبوحه مشکلات استقلال از موضوعی پرده برداشت که نشان می‌دهد رشته مسائل مالی استقلالی‌ها سر دراز دارد. رحمتی در یک پست اینستاگرامی از توقیف اموالش پرده برداشته و به مسئولان استقلال هشدار داده است اگر تا امروز (دیروز) بعداز‌ظهر مشکل او را حل نکنند، همان رفتاری را با آن‌ها خواهد کرد که آن‌ها با وی انجام داده‌اند. او همچنان استقلال را به ارسال مدارک غیرواقعی به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا متهم کرده و از بی‌توجهی مدیران به درخواست‌های مکرر خود گلایه کرده است. او در این پست می‌نویسد که وکیلش امروز (دیروز) با مدیران استقلال ملاقاتی دارد و فقط تا ظهر صبر می‌کند و اگر این صبر لبریز شود، کار را به AFC و هزینه‌های ترسناک بعدی خواهد کشاند. درحالی‌که استقلال در حال مدیریت موضوع استراماچونی و امیدوار به بازگرداندن سرمربی ایتالیایی است، موضوع رحمتی قوزبالاقوزی است که باشگاه‌داری به شیوه‌های مدیریتی فعلی جواب نمی‌دهد. رحمتی در این پست که سرشار از عصبانیت و خشم است، نوشته است: متأسفم که باید به مسئله‌ای اشاره کنم که تا امروز از صحبت درباره‌اش خودداری کردم. چند سال است به‌خاطر مشکل مالیاتی ممنوع‌الخروج، ممنوع‌المعامله و... هستم و صدایم درنیامده است، اما ظاهرا از سکوت من سوء‌استفاده‌های زیادی شده است. درحالی‌که آقایان در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال هر روز ادعا می‌کنند که این باشگاه هیچ بدهی نداشته و مشکلی برای حضور در آسیا ندارد، اما نه‌تن‌ها مالیات من را پرداخت نکرده‌اند، بلکه ظاهرا به AFC هم اطلاعات غلط داده‌اند. نمی‌دانم چه کسی پاسخ‌گوی چنین کار زشتی است و چه کسی مسئولیت این کار را برعهده می‌گیرد؛ اما حالا که با نامه توقیف اموال مواجه شده‌ام، ذره‌ای کوتاه نمی‌آیم و به هر نهادی لازم باشد، توضیح می‌دهم که نه‌تن‌ها بدهی مالیاتی من چند سال است که پرداخت نشده، بلکه برای پاک‌کردن صورت‌مسئله مدارک غیرواقعی هم به AFC ارسال کرده‌اند. ۵ ماه است که در حال مذاکره با مسئولان مربوطه هستم و به‌خاطر حل‌شدن این مشکل، وکیل بنده بار‌ها با آقای کامران منزوی صحبت کرده است، اما فقط امروز و فردا و «مشکل حل می‌شود» شنیده‌ام! انگار نه انگار که زندگی‌ام مختل شده و تمام حساب‌های بانکی‌ام بسته شده است. این اولین و آخرین ضرب‌الاجل من بابت این اتفاق است و همان‌طور که نامه توقیف اموال با فرصت پنج‌روزه به دستم رسیده، من هم تا ظهر امروز که وکیلم با عضو هیئت‌مدیره استقلال جلسه دارد، صبر خواهم کرد. اگر مشکل مالیاتی من حل نشد، همان رفتاری را انجام می‌دهم که آقایان در این چند سال و ۵ ماه با من انجام دادند.

دوست نداریم AFC روی مدارک استقلال حساس شود!
مجتبی سرآسیایی، مدیر تیم فوتبال شهرخودرو، درباره بدهی باشگاه استقلال به سیدمهدی رحمتی که باعث شده علاوه بر ممنوع‌الخروج‌شدن، حساب‌های این بازیکن هم مسدود شود، گفت: می‌خواهیم به اردوی خارجی برویم و در تلاشیم تا هرچه‌زودتر مشکل مهدی رحمتی را حل کنیم. اگر این مشکل حل نشود، شاید مجبور شویم اردوی برون‌مرزی را منتفی کنیم. وی افزود: نامه توقیف اموال رحمتی را اداره مالیات به باشگاه زده، مالیاتی که استقلال متعهد شده است پرداخت کند. در این داستان علاوه بر مهدی رحمتی، شهرخودرو نیز دچار مشکل بزرگی شده و از استقلالی‌ها می‌خواهیم در همین روزها، مسئله را حل کنند تا مشکلی بین ۲ باشگاه به وجود نیاید. مدیر تیم شهرخودرو خراسان گفت: ابدا دوست نداریم وضعیت به‌شکلی پیش برود که مجوز حرفه‌ای استقلال دستخوش مشکلاتی شود و AFC روی آن حساس شود، اما باید به شهرخودرو حق بدهید که اگر همکاری لازم درخصوص ممنوع‌الخروجی مهدی رحمتی، با این باشگاه انجام نگیرد، از طریق مراجع قانونی پیگیری کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->