رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
سرخط خبرها

بازداشت اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهاییت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)+ جزئیات و فیلم

  • کد خبر: ۱۱۹۶۳۱
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
  • ۱
بازداشت اعضای هسته مرکزی حزب جاسوس بهاییت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)+ جزئیات و فیلم
سربازان گمنام امام زمان (عج)، اعضای هسته‌ی مرکزی حزب جاسوس بهاییت را بازداشت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت اعضای هسته‌ مرکزی حزب جاسوس بهاییت خبر داد.  

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
سربازان گمنام امام زمان (عج) شماری از اعضای هسته‌ی مرکزی حزب جاسوس بهاییت را بازداشت کردند.

متهمین بازداشت شده مستقیماً با کانون صهیونیستی موسوم به بیت‌العدل مستقر در فلسطین اشغالی در ارتباطِ تشکیلاتی بودند. یافته‌های مستند اطلاعاتی حکایت دارند که کانون پیش‌گفته، سال گذشته راهبرد احیای تشکیلات فرقه‌ی ضاله‌ی بهاییت در ایران را تحت عنوان «خط تبلیغ تهاجمی» و مأموریت ویژه‌ی جمع‌آوری هدفمند اطلاعاتی به شبکه‌ی بازداشت شده ابلاغ نموده بود.

همچنین مأموریت‌های تبلیغ گسترده‌ی آموزه‌های استعمار ساخته‌ی بهاییت و نفوذ در محیط‌های آموزشی در سطوح مختلف و به‌طور خاص مهدکودک‌های سراسر کشور را محوّل کرده بودند. علاوه بر آن اعضای هسته‌ی بازداشت شده، ملاقات‌های متعددی با کادر مرکزیت حزب صهیونیستی در خارج از کشور داشته و گزارشِ عملکرد نوبه‌ای پیرامون مأموریت‌های پیش‌گفته به‌ویژه ترویج سازمان‌یافته‌ی بی‌حجابی در ایران را به مرکز توطئه‌ی مستقر در فلسطین اشغالی ارائه می‌داد.

وزارت اطلاعات اعلام می‌نماید که فارغ از سناریو‌های تبلیغاتی و جنگ روانی بلندگو‌های غربی صهیونیستی، با عزم و اراده‌ی جدی به وظیفه‌ی خود در قبال عوامل جاسوسی و هجمه به دین و فرهنگ و هویت ایرانی – اسلامی کشور و مزدوران رژیم اشغالگر قدس عمل کرده و خواهد کرد. ان‌شاءالله.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
0
سلام و درود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->