برنز مختاری نقره شد والیبال نشسته ایران در نیمه نهایی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شروع تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برنز مختاری در پرتاب وزنه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + ویدیو مخالفت سپاهان با جدایی مدافع استقلالی فیفادی، بلای جان استقلال اسمالینگ، جدیدترین ستاره فوتبال عربستان چرا عبدی از پرسپولیس جدا شد؟ حاشیه عجیب تیم فوتبال خیبر خرم آباد قبل از آغاز لیگ برتر اخراج دو بازیکن در دستور کار نکونام حاشیه المپیکی که رسانه‌ای نشد دلیل نیمکت‌نشینی پورعلی‌گنجی مشخص شد تغییر احتمالی در میزبانی پرسپولیس در آسیا سعید مهری مشتری ندارد|پایان تلخ هافبک سابق استقلال روش‌های خاص مجیدی برای حاشیه‌سازی علیه نکونام + عکس بیانیه‌نویسی، دلیل احضار مدیرعامل استقلال به کمیته اخلاق مدال نقره پارالمپیک بر گردن فاطمه همتی+ ویدیو نتیجه بازی آث میلان و لاتزیو در سری آ+ ویدیو خلاصه بازی| هیجان‌انگیز و بی‌برنده! حمله هاشمی‌نسب به علی پروین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی بارسلونا و وایادولید| آتش بازی شاگردان فلیک
سرخط خبرها

تازه‌ترین خبر از وحید امیری| وعده حضور درجام جهانی

  • کد خبر: ۱۲۰۰۰۸
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
تازه‌ترین خبر از وحید امیری| وعده حضور درجام جهانی
پزشکان همراه وحید امیری ابراز امیدواری کرده‌اند که این بازیکن در روز‌های آتی با طی تمرینات ویژه آماده حضور در جام جهانی فوتبال شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وحید امیری با مصدمیت خود هم پرسپولیس را دچار مشکل کرد و هم پست هافبک-مدافع چپ در تیم ملی را به خطراتی مواجه ساخته است. امیری این روزها، اما در تلاش است به سرعت به فرم بدنی ایده‌ال دست یابد و بتواند خود به جام جهانی برساند.

علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم ملی که روند درمانی وحید امیری را زیر نظر دارد درباره آخــــــــرین وضعیــت هافبــــک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: «وحید امیری ۲۱ اردیبهشت‌ماه تحت عمل جراحی کمر قرار گرفت. سپس با نظر کمیته پـــزشــکــی و جـــراح، تمـــرینات فیــــــزیوتــراپــــی او آغـــــــاز شد.   خوشبختانه شرایط او روز به روز پیشرفت می‌کند. امیری در حال حاضر روی چمن فوتبال نرم‌دوی دارد و می‌خواهیم مدت زمان تمرین او روی چمن را افزایش دهیم. پس از گذشت سه ماه از جراحی، نشست و کمیسیونی را خواهیم داشت تا بدانیم روند درمانی را چگونه ادامه دهیم و شاهد حضور آقای امیری در رقابت‌های جام جهانی باشیم.»

امیری در تمرینات فیزیوتراپی نیز حضور فعال دارد و در تلاش است با طی تمرینات ویژه زودتر از معادلات خود را به صحنه بازگرداند. اسکوچیچ نیز به شدت پیگیر بازگشت امیری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->