اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود
سرخط خبرها

شناسایی باند فروش مواد مخدر در تلگرام و واتس آپ

  • کد خبر: ۱۲۰۴۱
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
شناسایی باند فروش مواد مخدر در تلگرام و واتس آپ
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از انهدام چند باند بین المللی فروش مواد مخدر در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار مسعود زاهدیان در خصوص اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر در عرصه مبارزه با فروش مواد مخدر در فضای مجازی گفت: از سال گذشته مرکزی جهت رصد و پایش فضای مجازی در پلیس تشکیل شد.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا افزود: این مرکز وظیفه دارد تا عناصری که در شبکه‌های مجازی مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر، ترویج مصرف و یا کشت و یا فروش ملزومات مرتبط با مواد مخدر می‌کنند را شناسایی کند.
سردار زاهدیان بیان کرد: در یکسال اخیر اقدامات خوبی در این مرکز صورت گرفته است.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در پاسخ به این سوال که چند نفر توسط این مرکز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در این زمینه تعداد زیادی دستگیر شدند.
سردار زاهدیان همچنین افزود: چند شبکه و باند بین المللی که تعدادی از آن‌ها در خارج از کشور اداره و هدایت می‌شدند نیز توسط این مرکز شناسایی و دستگیر شدند.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بستر فعالیت این افراد بیشتر در کدام شبکه اجتماعی و پیام رسان بوده نیز گفت: عمده فعالیت آن‌ها در تلگرام، واتس آپ و برخی از سایت‌های خاص بوده است علاوه بر این مواردی نیز در اینستاگرام بوده که پیگیری و شناسایی شده و موارد دیگری نیز در دست پیگیری است.

 

 

منبع: میزان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->