رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

مسئولان مشهد در ۷ مسجد شهر رودرو با مردم صحبت می‌کنند

  • کد خبر: ۱۲۱۲۲۶
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
مسئولان مشهد در ۷ مسجد شهر رودرو با مردم صحبت می‌کنند
در هفته دولت امسال یکی از برنامه‌هایی که قرار است در مشهد اجرایی شود و در دست پیگیری است، پیش‌بینی هفت مسجد در شهر است که به مدت هفت شب مسئولان مشهد در آن به‌صورت چرخشی حاضر می‌شوند و رودررو با شهروندان به گفتگو می‌نشینند و به حل مشکلات آنان اقدام می‌کنند.

سعید کریم‌پور | شهرآرانیوز - «در هفته دولت امسال یکی از برنامه‌هایی که قرار است در مشهد اجرایی شود و در دست پیگیری است، پیش‌بینی هفت مسجد در شهر است که به مدت هفت شب مسئولان مشهد در آن به‌صورت چرخشی حاضر می‌شوند و رودررو با شهروندان به گفتگو می‌نشینند و به حل مشکلات آنان اقدام می‌کنند.» این خبری است که فرماندار مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره چندوچون برنامه‌های هفته دولت امسال اعلام کرد. محسن داوری درباره جزئیات این برنامه گفت: مسائلی که مردم در این دیدار‌ها بیان می‌کنند، در سامانه‌ای ثبت خواهد شد و هر اداره و مجموعه دولتی موظف است برای حل هر یک از مسائلی که مطرح می‌شود، پاسخگو باشد.

وی با اشاره به ابلاغیه سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، مبنی بر اینکه امسال از ۲۹ مرداد تا ۱۱ شهریور برای گرامیداشت هفته دولت در نظر گرفته شده است، گفت: بناست در این مدت پروژه‌هایی نیز به بهره‌برداری برسد که دستگاه‌های متولی آن در حال ثبت مشخصات این پروژه‌ها در سامانه مربوط هستند.

تبیین دستاورد‌ها

چندی پیش رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در خراسان‌رضوی گفته بود: با روی‌کارآمدن دولت سیزدهم، تلاش‌های بسیاری شده که نتایج مناسب آن نیز در حال مشاهده است و باید این دستاورد‌ها در هفته دولت به‌درستی برای مردم تبیین شود.

مرتضی دهقانی این را هم گفته بود که از دیگر برنامه‌های این هفته ارائه راهکار‌هایی برای برون‌رفت از مشکلات موجود با هدف ایجاد وضعیت معیشتی مناسب برای مردم است و بر این اساس تقویت ارتباط دوسویه بین دولت و مردم ازجمله این برنامه‌هاست. حدود ۲هزارو۲۰۰ مدیر در استان مشغول به فعالیت هستند که در این هفته با حضور در میان خانواده‌های محروم استان، ضمن شنیدن نظرات آن‌ها، امکان بررسی مشکلاتشان را نیز فراهم می‌کنند.

برنامه‌های نوآورانه و ابتکاری

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان‌رضوی نیز پیش‌تر با تأکید بر اینکه محور و سرمایه اصلی کشور ما مردم هستند، گفته بود: برنامه‌های هفته دولت نیز بر اساس نقش و حضور پررنگ مردم طراحی شده است تا فعالیت‌های انجام‌شده دارای اثربخشی بیشتری باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد بیان کرد: باید از کار‌های تکراری که اثربخش نیست و باعث هزینه اضافی برای دستگاه‌ها می‌شود، پرهیز و به کار‌های نوآورانه، ابتکاری و همراه با خلاقیت توجه شود. تأکید بر فضای تعاملی، دیدار چهره‌به‌چهره، توجه به اقشار و سطوح مختلف مردم به‌ویژه نخبگان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت شهرستان‌ها از رویکرد‌های متفاوت در هفته دولت پیش روست تا بخشی از مشکلات مردم در این مدت گره‌گشایی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->