تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد!
سرخط خبرها

نخستین مدال طلای تیمی کاروان ایران برای والیبالی ها شد

  • کد خبر: ۱۲۱۴۵۵
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
نخستین مدال طلای تیمی کاروان ایران برای والیبالی ها شد
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست کامرون شد و به قهرمانی رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله نهایی مسابقات والیبال زنان و مردان بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با چهار دیدار پیگیری می‌شود.
تیم ملی ب والیبال مردان ایران در دیدار نهایی گروه مردان به مصاف کامرون رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان قهرمان والیبال مردان این بازی‌ها معرفی شد.
شاگردان عظیم جزیده در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۸ مغلوب کامرون شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسیدند تا والیبال ایران چهارمین قهرمانی خود در این بازی‌ها را به دست آورد.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران نیز از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه بود.
تیم‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان نیز در دیدار رده‌بندی مسابقات مردان به مصاف هم رفتند و ترکیه با شکست سه بر یک حریف به مقام سومی و مدال برنز دست یافت.
والیبال مردان ایران سه مدال طلای بازی همبستگی کشور‌های اسلامی را در پرونده کاری خود داشت و شاگردان عظیم جزیده سرمربی تیم ملی ب در پنجمین دوره رقابت‌ها که در قونیه برگزار شد، به چهارمین طلا و مقام قهرمانی دست یافتند.
شهروز همایونفرمنش (کاپیتان)، علی رمضانی، فاضل پژومان، پوریا یلی، بردیا سعادت، آرمان رحمانی، احسان دانش‌دوست، علی حاجی‌پور، اسماعیل مسافر، محراب ملکی‌سرخی، امیرضا سرلک، محمد، ولی زاده، ابوالفضل قلی‌پور و اسماعیل طالبی ۱۴ بازیکن ایران در این رقابت‌ها بودند.
مصطفی کارخانه به عنوان سرپرست، عظیم جزیده (سرمربی)، کامبیز یعقوبی (مربی)، وحید صادقی و احمد فتاح (کمک مربی) و امین علی‌اکبری به عنوان آنالیزور تیم ملی ب را در بازی‌های کشور‌های اسلامی همراهی کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->