علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

نحوه ثبت اطلاعات در سامانه «رتبه‌بندی معلمان» + راهنمای بارگذاری مدارک معلمان

  • کد خبر: ۱۲۱۶۴۰
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
  • ۴
نحوه ثبت اطلاعات در سامانه «رتبه‌بندی معلمان» + راهنمای بارگذاری مدارک معلمان
کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در اطلاعیه شماره ۳ خود، از انتشار «راهنمای سامانه رتبه‌بندی» ویژه بارگذاری مدارک و محتوا‌های موردنیاز طرح رتبه‌بندی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در راستای اجرایی کردن نظام رتبه‌بندی و شروع کار رسمی این سامانه از ۲۶ مردادماه، راهنمای سامانه رتبه‌بندی ویژه بارگذاری مدارک و محتوا‌های موردنیاز طرح رتبه‌بندی در سایت وزارت آموزش‌وپرورش بارگذاری شده است.

فرهنگیان می‌توانند نحوه ارسال مدارک به سامانه رتبه‌بندی را از طریق این راهنما مشاهده کنند و سپس اقدام به بارگیری مدارک نمایند.

برای دریافت راهنمای سامانه رتبه‌بندی معلمان کلیک کنید.

گفتنی است پیش از این قرار شده بود تا بارگذاری مدارک معلمان در «سامانه رتبه بندی معلمان» از چهارشنبه ۲۶ مرداد آغاز شود.

بنا به گفته مسئولان آموزش و پرورش بعد از بارگذاری مدارک، زمانی بین یک تا یک و نیم ماه زمان می‌برد تا مدارک و مستندات بررسی شود و نتایج نهایی اعلام شود.

بر اساس مصوبه هیئت وزیران، تمام فرآیند‌ها نظام رتبه بندی از بارگذاری تا ثبت اعتراضات باید در یک سامانه واحد قرار داشته باشد و به همین خاطر سامانه rtb.medu.ir از امروز بارگذاری می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
آیا رتبه بندی معلمان مشمول معلمان بازنشسته هم میشود؟
جام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
0
من قبل از بارگذاری مدارک اشتباها تایید نهایی رو زدم آیا راهی برای ویرایش مجدد هست
بنفشه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
سلام وقت بخیر لطفادر این زمان محدود پاسخ سوال ما رو بفرمائید آیا امکان ویرایش پس از ثبت نهایی وجود داره خواهش می کنم در تاریخ چهارشنبه ۱۶ شهریور ویرایش رو فعال کنید
اکبری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۳۱
0
0
آیا فارغ‌التحصیلان امسال دانشگاه فرهنگیان هم باید بارگذاری کنند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->