نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بازگشت بدمینتون بازان ایران از «دوشنبه» به «مشهد» + ویدئو

  • کد خبر: ۱۲۱۸۰۸
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
بازگشت بدمینتون بازان ایران از «دوشنبه» به «مشهد» + ویدئو
کاروان تیم‌های ملی دختران و پسران نوجوان بدمینتون ایران با ۸ مدال طلا ساعاتی پیش از پایتخت تاجیکستان به مشهد بازگشت.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ تیم ملی بدمینتون دختران و پسران نوجوان ایران پس از درخشش در رقابت‌های آسیایی تاجیکستان در میان استقبال علاقمندان و مدیران ساعاتی پیش (۲۷ مرداد ۱۴۰۱) از دوشنبه پایتخت تاجیکستان وارد مشهد شد.

اینجا ببینید:

 



فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون ایران و کمک سرداور رقابت‌های تاجیکستان به شهرآرانیوز گفت: این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مختلف ملی و آمادگی مطلوب حریفان برگزار شد که نهایتا ملی پوشان جوان ایران موفق به کسب عناوین گوناگونی شدند و فدراسیون تلاش خواهد کرد تا با آماده سازی حداکثری، این روند موفقیت را برای تمامی رده‌های سنی خود حفظ کند.

فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون و سرپرت تیم‌های ملی اعزامی به تاجیکستان نیز گفت: این اولین دوره حضور تیم ملی بدمینتون ایران در رقابت‌های آسیای میانه است. پیش از این، جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های غرب آسیا شرکت می‌کرد و همواره صاحب عناوین نخست رقابت‌ها می‌شد. در این مسابقات، بازیکنان ما صرفا در بازی‌های آزاد به رقابت پرداختند و در بخش تیمی شرکت نکردیم و ازبکستان در این قسمت قهرمان شد.

غلامرضا باقری سرمربی تیم ملی نوجوانان هم طی سخنانی با ابراز خرسندی از عملکرد شاگردان خود عنوان کرد: حضور بازیکنان ایران در این رقابت ها، محکی جدی برای آنان بود تا با سبک بازی دیگر حریفان آسیایی آشنا شوند

نگین امیری پور سرمربی تیم ملی نوجوانان هم در ادامه گفت: آنگونه که از نتایج ما پیدا بود، عملکرد ملی پوشان در تاجیکستان درخشان بوده است و از آنجا که بدمینتون ایران در غرب آسیا افتخارات متعددی را کسب نموده است، اینک زمان آن بود تا ورزشکاران ما تجربه بازی با رقبای آسیایی میانه و آسیای مرکزی را داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->