سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

رئیس جدید کمیته ملی المپیک معرفی شد؟

  • کد خبر: ۱۲۲۶۳۵
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
رئیس جدید کمیته ملی المپیک معرفی شد؟
در حالی که رئیس کمیته ملی المپیک چند ماه پیش تاکید کرده بود به نفع یا علیه کسی وارد انتخابات نمی‌شود حالا از یک کاندیدای خاص حمایت می‌کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، انتخابات کمیته ملی المپیک با حدود ۳۰ کاندیدا برای ریاست، نایب‌رئیسی و هیات اجرایی ۶ شهریورماه برگزار خواهد شد. در حالی که ۴ روز به انتخابات زمان باقی مانده برای پست‌های ریاست، آرش میراسماعیلی و کیکاووس سعیدی انصراف خود را اعلام کردند.

محمود خسروی‌وفا یکی از مدعیان پست ریاست برای نشستن بر صندلی قدرت است که البته در این بین حمایت برخی روسای فدراسیون‌ها و همین طور شخص سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک را هم دارد.

وی که در دوره قبل با ورود صالحی‌امیری به انتخابات کناره‌گیری کرده بود در این دوره هم در زمان ثبت‌نام اعلام کرد در صورت ورود او از نامزدی کنار می‌رود، اما باتوجه به عدم ثبت‌نام صالحی‌امیری حالا به نظر می‌رسد خسروی‌وفا مدعی اصلی برای کسب کرسی ریاست باشد.

اما نکته عجیب این ماجرا حمایت بی چون و چرای صالحی‌امیری از رئیس کمیته پارالمپیک است. صالحی‌امیری که پیش از این در اردیبهشت ماه اعلام کرده بود از هیچ کاندیدایی دفاع نمی‌کند، در حال حاضر حمایت خود را از خسروی‌وفا علنی کرده است.

سیدرضا صالحی‌امیری پیش از این در این باره گفته بود: "به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک یک رای دارم و بنا ندارم به نفع یا علیه کسی مداخله کنم. اصلا این کار را نمی‌کنم و اخلاقی هم نمی‌دانم. معتقدم رئیس کمیته ملی المپیک باید بی طرف باشد از این رو در انتخابات به نفع و یا علیه کسی وارد نمی‌شوم. "

حالا که به انتخابات کمیته ملی المپیک نزدیک می‌شویم به نظر می‌رسد رئیس کمیته چرخش موضع ۱۸۰ درجه‌ای داشته و در جلسات مختلف حمایت خود را از یک کاندیدا اعلام می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->