بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری
سرخط خبرها

رژیم صهیونیستی: توافق فعلی احیای برجام، توافقی بد است

  • کد خبر: ۱۲۲۶۸۷
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
رژیم صهیونیستی: توافق فعلی احیای برجام، توافقی بد است
«یائیر لاپید» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که توافق موجود برای احیای برجام، «توافقی بد» است و تل‌آویو با آن مخالف است.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که تحرکات مقامات رژیم اشغالگر قدس علیه ذاکرات برجامی برای رفع تحریم‌های ایران تشدید شده است، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با برگزاری یک نشست خبری علیه ایران لفاظی کرد.

یائیر لاپید در یک نشست با خبرنگاران خارجی به آنچه «توافق بد» با ایران خواند انتقاد کرد و لفاظی مقامات این رژیم علیه ایران را تکرار کرد.

نخست‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا مدعی شد: «وقتی دائما خط قرمزها را جابجا می‌کنید، نمی‌توانید یک توافق خوب ایجاد کنید. از نظر ما، این توافق با استانداردهایی تعیین شده توسط رئیس‌جمهور بایدن  مبنی بر جلوگیری کردن از تبدیل شدن ایران به یک کشور اتمی مطابقت ندارد».

این مقام ارشد کابینه رژیم اشغالگر قدس با لفاظی علیه ایران ادامه داد: «ما برای همه شفاف کردیم که اگر (این) توافق امضا شود، اسرائیل را مقید نمی‌کند. ما برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک کشور  اتمی تلاش خواهیم کرد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی  البته مدعی شد که این رژیم مخالف توافق با ایران نیست اما با توافق موجود مخالف است.

اظهارات یائیر لاپید در حالی مطرح شده که سخنان ضد ایرانی مقامات تل‌آویو طی روزهای اخیر بلندتر شده و همزمان تحرکات ضد ایرانی آنها هم تشدید شده است.

در همین راستا، رژیم صهیونیستی  «ایال هولاتا» مشاور امنیت داخلی این  رژیم را به واشنگتن فرستاده و این مقام صهیونیست در حال دیدار با مقامات ارشد آمریکایی است.

کاخ سفید درباره دیدار دوجانبه «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن با ایال هولاتا بیانیه صادر کرد و توضیح داد که این مقام آمریکایی به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حمایت واشنگتن از تل‌آویو برای مقابله با تهدیدات ایران اطمینان داد.

اظهارات یائیر لاپید در حضور خبرنگاران خارجی حاضر در فلسطین اشغالی در حالی مطرح شده که تحرکات ضد ایرانی او طی روزهای اخیر تشدید شده است. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا ضمن ارسال نامه به کاخ سفید درباره توافق احتمالی هسته‌ای با ایران مدعی شد، پیشنهاد اروپایی‌ها برای احیای توافق برجام، با خطوط قرمز واشنگتن مطابقت ندارد.

از سوی دیگر، نخست‌وزیر صهیونیستی با امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه هم تلفنی رایزنی کرد و گفته که رژیم صهیونیستی با احیای برجام مخالف است و التزامی به آن نخواهد داشت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->