آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

چرخ گوشت انگشتان دست کودک خردسال مشهدی را بلعید

  • کد خبر: ۱۲۲۷۵
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
چرخ گوشت انگشتان دست کودک خردسال مشهدی را بلعید
مدیر منطقه چهارم عملیات آتش‌نشانی مشهد از قطع انگشتان دست راست یک کودک دو و نیم ساله پس از گیرکردن در چرخ گوشت روشن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم علیرضا معلم با بیان این مطلب گفت: در پی اعلام حادثه‌گیرکردن دست کودک در درون چرخ گوشت خانگی، ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه شماره ۲ را به بیمارستان امدادی شهید کامیاب اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد افزود: بنا به اظهارات والدین کودک، مادر خانواده درحین استفاده از چرخ گوشت در منزل، غفلت کرده و کودک و چرخ گوشت را برای لحظاتی تنها می‌گذارد، که متاسفانه این کودک دو نیم ساله به دلیل کنجکاوی دست راست خود را داخل گلویی چرخ گوشت روشن‌کرده که متأسفانه دست کودک در این چرخ گوشت گرفتار و این حادثه غم‌انگیز رخ می‌دهد که در پی این رخداد والدین این پسر بچه، کودک مصدوم خود را به بیمارستان امدادی شهید کامیاب منتقل کرده و نجاتگران آتش‌نشانی که از قبل در این مرکز درمانی مستقر شده بودند، عملیات رهاسازی دست این طفل با استفاده از تجهیزات ویژه و تحت نظارت پزشکان متخصص آغاز و آتش‌نشانان پس از دقایقی عملیات، ضمن برش‌زدن بدنه فلزی این چرخ گوشت خانگی موفق به رهاسازی دست این پسر بچه خردسال از داخل گلویی چرخ گوشت شدند.

همچنین مشخص شد که پس از جداسازی قطعات فلزی این چرخ گوشت مشخص شد، بر اثر شدت این حادثه متاسفانه ۴ انگشت این کودک بدلیل گرفتارشدن در لابه‌لای تیغه چرخ گوشت به‌صورت کامل قطع گردیده بود.

شایان ذکر است: این پسر بچه خردسال برای سیر مراحل درمان همچنان در این بیمارستان بستری است و نجاتگران آتش‌نشانی پس از انجام این عملیات به ماموریت خویش پایان داده و به ایستگاه‌ خود مراجعت کردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->