نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

روز جنجالی علیرضا دبیر در انتخابات کمیته ملی المپیک+ ویدئو

  • کد خبر: ۱۲۳۱۹۶
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
روز جنجالی علیرضا دبیر در انتخابات کمیته ملی المپیک+ ویدئو
علیرضا دبیر در روز انتخابات کمیته ملی المپیک که با پیروزی خسروی وفا به پایان رسید، جنجالی و خبرساز شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار شد و خسروی وفا به پیروزی رسید. در این روز اما بیشتر از خسروی وفا، علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی با رفتارها و حرف‌های خود خبرساز شد.

از ابتدای مراسم علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی و محمد علیپور که در ۴سال اخیر عضو هیئت اجرایی بود خطاب به هم با کنایه حرف می‌زدند و در آخر مراسم وقتی مشخص شد علیپور رای نیاورده کنایه‌های دبیر تندتر هم شد.



دبیر گفت: "این مرحله آخر رای گیری است؟ یعنی از هیئت اجرایی قبلی تا الان کسی رای نیاورده است؟ در تاریخ بی سابقه است، آقای صالحی امیری روی سر ما جا دارد، اما یازده تا رای هم نیاوردند. من احترام همه را دارم، اینکه می‌گویم کار باید برای خدا باشد حرف بدی است؟ من چهارسال دیگر را جلوی چشمم می‌بینم. "


او در ادامه درحالی‌که علیپور سعی در جواب دادن داشت خطاب به وی گفت: "هزارتا خبره ورزشی بوده تو کجای ورزشی که خبره ورزشی معرفی شدی؟ نگذارید من حرف بزنم؛ هزارتا خبره ورزشی و قهرمان المپیکی هستند و تو باید خبره ورزشی معرفی شوی برادر من؟ کاندید نشدم که امروز حرف بزنم. امروز هم دیدید اعضا جواب‌تان را دادند. "

در این لحظه کیهانی نیز که رای نیاورده بود میکروفون خود را برای جواب دادن روشن کرد و درحالی‌که در مجمع همهمه شده بود، علیپور گفت: "سالهاست که در انتخابات دست همه را می‌بوسیم و به هر که دوست دارند رای می‌دهند. همانطور که تو بار‌ها رای آوری و نیاوردی و ما هم همین هستیم. "

پس از حرف‌های علیپور و درحالی‌که برگزار کنندگان مجمع و اعضای دیگر سعی در آرام ساختن جو با ذکر صلوات داشتند دبیر با لحن کنایه آمیز ادامه داد: "خبره‌های ورزشی مملکت‌مان این‌ها هستند دیگر! خبره‌های ورزشی ما ردیف این‌طرف هستند و خیلی برای من قابل احترام هستند نه کسانی که زوری در هیئت اجرایی خودشان به خودشان رای دادند. من برای خدا حرف می‌زنم. چهار سال حرف زدی و الان باید گوش دهی. "


علیپور در جواب گفت: "بی احترامی نکن، ما هیچ موقع حرف نزدیم همیشه تو حرف زدی. "

مسئول برگزاری انتخابات و دیگر نفرات سعی کردند آن‌ها را از ادامه جدال لفظی بازدارند و صحبت‌های کنایه آمیز و درگیری علنی آن‌ها با دخالت سایرین خاتمه پیدا کرد.

 

ویدئو بحث و جدل علیرضا دبیر در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->