زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: شبکه شاد مکمل آموزش حضوری خواهد بود

  • کد خبر: ۱۲۳۲۰۶
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
  • ۱
وزیر آموزش و پرورش: شبکه شاد مکمل آموزش حضوری خواهد بود
وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال آموزش در مدارس قطعا حضوری است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری امشب در ابتدای ورود به استان چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور وزرا و اعضای هیئت دولت در استان‌های کشور، اظهار کرد: ان‌شاالله در طول سفر با بررسی‌ها و نشست‌هایی که با مردم انجام می‌شود، مشکلات احصاء و به دولت منتقل شود.

وی با بیان اینکه امید است در راه دولتمردان صدیق همچون شهید رجایی و شهید باهنر حرکت کرد، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در کشور و توسط سازمان بین‌المللی بهداشت جهانی، حضوری بودن مدارس باید در کشور اتفاق بیوفتد، لذا مدارس در سال جاری حضور است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی ۲۶ ماهه مدارس در سطح کشور، ادامه داد: همکاران برای تثبیت و جبران یادگیری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل یا آموزش‌های آنان کامل نشده بود، برنامه تثبیت و جبران یادگیری را در ایام تابستان قرار دادند.

نوری با بیان اینکه از فضای مجازی و شبکه شاد به صورت مکمل آموزش حضوری حتما استفاده خواهد شد، مطرح کرد: اینکه مدارس در سال جاری حضوری باشند قطعی است.

وی عنوان کرد: از ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر آزمون گرفته شد و اکنون در حال مصاحبه هستند تا پس از پایان مراحل استخدامی، در مناطق مورد نیاز و مناطق کمتر برخوردار استفاده شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
این همه دنگ وفنگ .اینهمه اعلام کردند تصویب کردندرتبه بندی شامل بازنشستگان بعداز۳۱شهریورچهارصدمیشه،وشرط دوسال برداشته شد پس این قانون جدیدکه وزیر گفته بازنشسته هابایدبعدازدوسال رتبه بندی بشن یعنی چه.اگرزورشان میاد که بازنشسته هابه نوایی برسن حقیقتا بگن نه اینکه وزیرحرفی میزنه نمایندگان مجلس حرفی دیگه.لطفاشفاف سازی بشه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->