نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

مسیر سخت سجاد تا توکیو

  • کد خبر: ۱۲۳۴۴
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
مسیر سخت سجاد تا توکیو
«مردانی» حریفان خود را در گرنداسلم چین شناخت
قرعه‌کشی رقابت‌های روز دوم مسابقات انفرادی گرنداسلم انجام شد و سجاد مردانی، تکواندوکار سنگین‌وزن کشورمان، حریفان خود در این رویداد را شناخت. سومین دوره مسابقات گرنداسلم انفرادی از روز گذشته در ووشی چین آغاز شد و به‌مدت ۳ روز ادامه دارد. قرعه‌کشی رقابت‌های روز دوم مسابقات انفرادی گرنداسلم انجام شد و سجاد مردانی حریفان خود را شناخت. مردانی، تکواندوکار سنگین‌وزن کشورمان، به‌منظور کسب سومین سهمیه تکواندو در المپیک ۲۰۲۰ در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است. همچنین سینا بهرامی، کوثر اساسه و یلدا، ولی نژاد به‌صورت شخصی برای حضور در این رویداد اقدام کرده‌اند. البته بهرامی و یلدا، ولی نژاد در همان روز اول با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. سینا بهرامی در وزن ۶۸-کیلوگرم در نخستین گام برابر «ژیانگ سون» از چین نتیجه را در راند طلایی واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. یلدا، ولی نژاد در وزن ۶۷-کیلوگرم نیز ابتدا به‌مصاف «جی سانگ» از چین رفت و نتیجه را ۲ بر ۰ واگذار کرد. در چهارچوب این رقابت‌ها یک سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ به نفرات اول اوزان المپیکی با درنظر‌گرفتن جمع امتیازات آن‌ها در مسابقات گرنداِسلم تا ژانویه ۲۰۲۰ اهدا خواهد شد که سجاد مردانی تا پایان ماه نوامبر ۲۰۱۹ با کسب ۹۳۰ امتیاز در رده دوم سنگین‌وزن‌های جهان قرار دارد و حالا تا کسب سهمیه المپیک یک گام فاصله دارد. کیو دون از کره‌جنوبی با ۹۵۰ امتیاز صدرنشین است و مهم‌ترین رقیب او محسوب می‌شود. مبارزات اوزان ۴۹- و ۵۷-کیلوگرم زنان و ۸۰+ کیلوگرم مردان نیز از ساعت ۴ تا ۸:۳۰ و ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ امروز پیگیری می‌شود که در این روز سجاد مردانی برای قطعی‌کردن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ به میدان می‌رود و کوثر اساسه نیز دیگرنماینده کشورمان است که به‌صورت شخصی در این مسابقات حضور پیدا کرد.

قرعه سخت مردانی برای آخرین سهمیه
سجاد پس از یک دور استراحت در نخستین مبارزه به‌مصاف برنده دیدار ۲ نماینده چین می‌رود؛ ژیائوکسینگ سانگ برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۹ و برنز گرنداسلم دوره قبل را در کارنامه دارد و جیان تیان نیز تاکنون نقره قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ و برنز بازی‌های المپیک نظامیان ۲۰۱۹ را کسب کرده است. نماینده سنگین‌وزن تکواندوی کشورمان در ادامه و در مرحله نیمه‌نهایی باید با یکی از تکواندوکاران رادیک ایسائف از آذربایجان، ژینبو ژائو از چین، لیو از چین و ماهاما چو از انگلیس مبارزه کند. همچنین کوثر اساسه در وزن ۵۷-کیلوگرم ابتدا به‌مصاف زونگشی لو از چین، قهرمان فینال گرندپری ۲۰۱۹، قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، نایب‌قهرمان آسیا ۲۰۱۸ و... می‌رود و در صورت برتری با برنده دیدار ترکیه و چین مبارزه می‌کند. این نفرات با هدایت فریبرز عسکری و مهرو کمرانی به‌عنوان سرمربیان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->