تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد
سرخط خبرها

بمب بزرگ بارسلونا و لاپورتا: رونالدو در نیوکمپ!

  • کد خبر: ۱۲۳۸۴۹
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
بمب بزرگ بارسلونا و لاپورتا: رونالدو در نیوکمپ!
شنیده می‌شود بزرگ‌ترین بمب نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا در بارسلون می‌ترکد و کریستیانو رونالدو شاگرد ژاوی می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا تحت تاثیر یک خبر داغ قرار گرفته و رومرو، خبرنگار نزدیک به بارسلون سوژه را به دست گرفته‌است. لایو این خبرنگار در یکی از شبکه‌های اجتماعی بیش از ۱۴۰ هزار دنبال کننده جذب کرده و وی حاضر نیست نام بازیکن جدید بارسلونا را اعلام کند.

شنیده‌ها، اما حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو با عقد قراردادی الکترونیکی به بارسلونا خواهدپیوست و شاگرد ژاوی می‌شود؛ انتقالی جذاب برای بارسلونا، رونالدو و حتی منچستریونایتد!

منچستر به این ترتیب از شر حقوق نجومی رونالدو راحت می‌شود، رونالدو به این ترتیب باز هم در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهدیافت و بارسلونا با جذب همزمان لوا و رونالدو در کنار رافینیا و البته حفظ دمبله، رویایی‌تر می‌شود!

باید منتظر ماند و دید در فاصله ۲، ۳ ساعت تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا آیا این انتقال رخ خواهدداد یا نه؟ رومرو مدعی شده که بازیکن مدنظر بارسا در این شهر حضور ندارد و قرارداد به صورت الکترونیکی امضا خواهدشد.

رونالدو هم‌اکنون روی نیمکت یونایتد نشسته و نظاره گر بازی منچستریونایتد و لسترسیتی است. بعید نیست این سوپراستار فوتبال دنیا راهی نیوکمپ شود، چون رومرو مدعی شده که با این انتقال، جهان به لرزه در خواهدآمد!

بارسا امروز روز شلوغی را پشت سر گذاشت. دست و اوبا از جمع شاگرادان ژاوی جدا شدند و به میلان و چلسی پیوستند، اما آلونسو و بیرین اسپانیایی به بارسلون پیوستند.

قرارداد برتویت هم بالاخره فسخ شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->