شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

کارنامه ساپینتو نیم فصل ارزیابی می‌شود| تکذیب شایعه اولتیماتوم به سرمربی استقلال

  • کد خبر: ۱۲۴۸۴۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
کارنامه ساپینتو نیم فصل ارزیابی می‌شود| تکذیب شایعه اولتیماتوم به سرمربی استقلال
درحالی که برخی جریان‌ها درتلاشند جایگاه سرمربی استقلال را سست جلوه دهند، اما این مربی پرتغالی دست کم تا نیم فصل سرمربی استقلال خواهد بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، برخی جریان‌ها مدعی شده‌اند که مسئولان باشگاه استقلال به شکل مخفیانه به ریکاردو ساپینتو اولتیماتوم داده‌اند درحالی که این اخبار صحت ندارد و سرمربی استقلال لااقل تا نیم فصل از جایگاه خود مطمئن است. بعد از تساوی استقلال مقابل پیکان خبر‌هایی با این مضمون در برخی رسانه‌ها منتشر شده است که هیچ منبع معتبری از باشگاه استقلال آن را تایید نکرده و عقل هم حکم می‌کند که ساپینتو همچنان به فعالیت خود در استقلال ادامه دهد و در زمان مناسب عملکردش مورد ارزیابی قرار بگیرد.  

باشگاه استقلال قصد دارد بعد از پایان نیم فصل درباره آنچه ساپینتو رقم زده ارزیابی کند؛ بنابراین حضور این مربی دست کم تا پایان نیمی از مسابقات لیگ برتر ادامه خواهد داشت و نتایج اخیر در جایگاه او هیچ اثری نخواهد گذاشت.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->