بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها

اسفندیار، دومین ایرانی در لیگ روسیه

  • کد خبر: ۱۲۵۱۶۶
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
اسفندیار، دومین ایرانی در لیگ روسیه
اسفندیار، دومین ایرانی است که در لیگ والیبال روسیه حاضر خواهد شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیرحسین اسفندیار قدرتی زن جوان تیم ملی ایران طی قراردادی یک ساله به باشگاه اورفا اورآل روسیه پیوست.
براساس شنیده‌ها مبلغی که وی برای یک فصل دریافت می‌کند، بیش از دو برابر قرارداد بازیکنان مطرح داخل ایران است. اورفا یکی از معتبرترین باشگاه‌های روسیه است که از سال ۱۹۶۶ تاکنون در لیگ روسیه حضور پررنگی داشته است. مدیرعامل این باشگاه یارسلاو آنتونف از بازیکنان شهیر شوروی پیشین است که نزدیک به یک دهه در صدر بهترین‌های والیبال اروپا قرار داشتند.
اسفندیار بعد از سعید معروف دومین بازیکن ایرانی است که به دشوارترین لیگ دنیا گام گذاشته است. او باید در این مسیر تلاش چشمگیری داشته باشد. در حال حاضر میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی در تیم میلانوی ایتالیا بازی می‌کند. در واقع این دو بازیکن ملی پوش ما شانس عضویت در حرفه ای‌ترین باشگاه‌های دنیا را به دست آوردند.
بردیا سعادت در تورشاد ترکیه و سعید معروف در فنرباغچه بازی می‌کنند و مرتضی شریفی هم کماکان در تیم مطرح گالاتاسرای ترکیه عضویت دارد.
سیدموسوی با دو پیشنهاد جالب از تیم‌های لهستان و ایتالیا رو به رو شده و براساس آخرین اخبار رسیده مهدی جلوه سرعتی زن جوان تیم ملی راهی امارات یا لهستان خواهد شد.
حضور این همه بازیکن ایرانی مانند شمشیر دولبه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->