نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس
سرخط خبرها

طراحی اپلیکیشن مسابقات کتابخوانی در کانون فرهنگی «شهید روحی» مشهد

  • کد خبر: ۱۲۵۷۴۱
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
طراحی اپلیکیشن مسابقات کتابخوانی در کانون فرهنگی «شهید روحی» مشهد
اپلیکیشن مسابقات کتابخوانی توسط فعالان کانون شهید روحی در حال طراحی و راه اندازی است.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بازدید از کانون و مؤسسه فرهنگی شهید روحی ضمن تقدیر  از برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه گفت: ضروری است از فضای مجازی برای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین عموم مردم استفاده شود.

محمد حسین زاده همچنین از طراحی و راه اندازی اپلیکیشن مسابقات کتابخوانی که توسط فعالان کانون شهید روحی در حال انجام است، اظهار خرسندی کرد و یادآور شد: این سری اقدامات فرهنگی به جذب بیشتر مخاطب در مسابقات و فعالیت‌های کتابخوانی و نشر فرهنگ مطالعه منجر می‌شود از این رو چنین اقداماتی ضرورت دارد.

در ادامه این بازدید مدیر موسسه شهید روحی به بیان ویژگی‌های این مرکز پرداخت و در بیان تاریخچه این فعالیت‌ها توضیح داد:  کانون شهید روحی از سال ۱۳۸۰ در محله شهید مطهری تاسیس و از سال ۱۳۸۶ در حوزه تخصصی فرهنگ مطالعه و کتابخوانی فعالیت داشته است.

به گفته روحی گل ختمی برگزاری بیش از ۱۰۰ مسابقه بزرگ کتابخوانی در سطوح ملی و استانی و شهری با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و هنری یکی از افتخارات این موسسه است.

روحی همچنین از ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در درمانگاه‌ها و مطب پزشکان، راه اندازی اولین کتابخانه سیار در استان، برگزاری دوره‌های آموزش کتابداری برای کتابداران کتابخانه‌های روستا‌های استان، راه اندازی سامانه مجازی مسابقه کتابخوانی از سال ۱۳۹۲ به عنوان دیگر فعالیت‌های برجسته کانون شهید روحی یاد کرد.

وی ادامه داد: این کانون در سال‌های متوالی موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره «تشکل‌های سازمان ملی جوانان»، جشنواره «اتفاق» استانداری، جشنواره «تشکل‌های وزارت ورزش و جوانان»، جشنواره ملی «آسمانی‌های ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور» و جشنواره «مروجان کتابخوانی» برگزیده شد و در سال نیز ۱۴۰۱ به عنوان یکی از ۱۰۰ تشکل برتر «مهرواره هوای نو» شایسته تقدیر شناخته شد.

روحی در پایان صحبت‌هایش از طرح‌های جدید چهره به چهره برای بررسی آسیب‌های کتابخوانی به عنوان فعالیت‌های در دست اقدام این کانون خبر داد که به گفته وی با هماهنگی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حال برگزاری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->