بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها
سرخط خبرها

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟ (۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۶۱۹۰
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
ارزش سهام عدالت چقدر شد؟ (۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱)
بورس تهران از اواخر اردیبهشت ماه امسال وارد فاز اصلاحی شده است؛ روندی که با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی ایران و جهان، نماد‌هایی را که وزن بالاتری در سبد سهام عدالت دارد، بیش‌تر تحت تاثیر قرار داده است. نگاهی به روند ارزش سبد سهام عدالت نشان می‌دهد که ارزش آن در پایان روز معاملاتی یکشنبه ۲۷ شهریور نسبت به اوج سال ۱۴۰۱، بیش از ۲۰ درصد کاهش داشته است

به گزارش شهرآرانیوز، بازار سهام حال و روز خوشی ندارد و تقریباً از اواخر اردیبهشت ماه وارد فاز اصلاحی شده است؛ روندی که همراه با تشدید نااطمینانی‌های سیاسی و اقتصادی چه در بعد داخلی و چه در بعد جهانی، همراه با رکود معاملاتی بوده است. در این میان بسیاری از نماد‌های بازار به ویژه شاخص ساز‌ها با افت قیمتی روبرو بودند. نماد‌هایی که به واسطه اصلاح بازار‌های جهانی و همچنین امیدواری برای احیای برجام افت قیمتی بیش‌تری را نسبت به سایر نماد‌ها تجربه کردند.

اتفاقا این نمادها، سهامی هستند که وزن بالایی در سبد سهام عدالت دارند. به عنوان مثال فارس سهم حدود ۲۳ درصدی را در سبد سهام عدالت دارد. فولاد با ۱۴، فملی با ۱۰ و شتران با ۹ درصد از دیگر نماد‌های اثرگذار در صبد سهام عدالت است.

نگاهی به روند ارزش سبد سهام عدالت نشان می‌دهد که ارزش آن در ۲۷ شهریور ماه نسبت به ابتدای سال افت بیش از ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. همچنین ارزش سبد سهام عدالت نسبت به اوج قیمتی خود در اواخر اردیبهشت ماه با کاهش بیش از ۲۱ درصدی همراه بوده است.

به عنوان مثال ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ابتدای سال حدود ۱۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان بود که در اواخر اردیبهشت ماه، یعنی دقیقا در اوج بازار سهام امسال به ۱۵ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان هم رسید. با این وجود از آن زمان تا پایان روز معاملاتی ۲۷ شهریور ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومان به ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟ (۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱)

روند قیمتی سهام عدالت یک میلیونی و ۴۹۲ هزار تومان هم روند مشابهی را طی کرده است. ارزش سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومان در پایان روز معاملاتی یکشنبه ۲۷ شهریور به ۱۱ میلیون و ۴۲ هزار تومان رسیده است. ارزش این سبد در اوج قیمتی امسال به بیش از ۱۴ میلیون و ۴۰ هزار تومان هم رسیده بود.

ارزش سبد سهام عدالت یک میلیونی هم در پایان روز معاملاتی ۲۷ شهریور برابر با ۲۲ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان بود که نسبت به اوج قیمتی امسال خود یعنی ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی کاهش حدود ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->