قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود
سرخط خبرها

همه کشور پای کار مشهد در دهه آخر صفر

  • کد خبر: ۱۲۶۲۱۸
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
همه کشور پای کار مشهد در دهه آخر صفر
فرماندار مشهد با بیان اینکه وزیر کشور همه کشور را برای خدمت رسانی به زائران بسیج کرده است گفت: همه کشور پای کار مشهد آمده اند و موارد مورد نیاز را تامین خواهند کرد.

مهدی بی باک | شهرآرانیوز، محسن داوری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص سفر وزیر کشور به مشهد گفت: با عنایت دولت در چند روز قبل معاون اول رئیس جمهور به مشهد سفر کردند و دستوران خوبی مبنی بر پای کار آمدن امکانات کشور در مشهد دادند. امروز هم وزیر کشور در مشهد حضور دارند و از نزدیک مسائل را رصد می‌کنند. دستورات خوبی داده اند که امکانات ملی به مشهد بیاید و همه استان‌ها همکاری داشته باشند.
وی افزود: ما نیازمندی‌هایی در مورد اسکان داشتیم که هلال احمررا مکلف به همکاری کردند. همچنین وزیر بهداشت نیز در مشهد حضور دارند و مسائل بهداشتی را رصد می‌کنند. در تامین آمبولانس و مسائل دارویی مشکلاتی بود که در حال رفع آن هستند.
فرماندار مشهد افزود: وزیر کشور در سفر به مشهد، چند استان را برای تامین سرویس بهداشتی و نانوایی سیار مکلف به همکاری کردند. همچنین در حوزه حمل و نقل قرار شد رئیس راهداری کشور در ایام پایانی ماه صفر در مشهد حضور داشته باشند. اقدامات دیگری هم در حال انجام است و حکایت از آن دارد که همه کشور بسیج شده‌اند تا مراسم شهادت امام رضا (ع) و دهه پایانی صفر به خوبی انجام شود.
مدارس اسکان زائر تعطیل خواهد بود
وی در ادامه درخصوص وضعیت مدارس و دانشگاه‌های مشهد و اقدامات آن‌ها در خصوص تعطیلی گفت: مسائلی که مطرح شده اداری است که در حال انجام است و وزیر کشور نیز آن را پیگیری کردند.
داوری خاطرنشان کرد: مدارسی که برای اسکان در نظر گرفته شده است، تعطیل خواهند بود و در خصوص دانشگاه‌ها با وزیر علوم پیگیری و دستورات لازم در خصوص دراختیار گذاشتن مراکز برای اسکان زائران ابلاغ خواهد شد. ظرفیت‌های اسکان اولویت بندی شده و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
فرماندار مشهد ادامه داد: مسئله ارزاق نیز بسیار اهمیت دارد که در این راستان با ۵۰۰ واحد صنفی تفاهم کرده و اقلام مورد نیاز را تامین کردیم و تحت نظارت کامل ما خدمت دهی خواهند کرد. قیمت ارزاق قیمت مصوب خواهد بود.
وی گفت: در چهار مکان منتهی به حرم مقر‌های بازرسی برای رسیدگی به شکایات زائران ایجاد شده و همچنین ۵۰۰ اکیپ بازرسی در سطح شهر و اطراف حرم نیز فعال شده است.
داوری افزود: در تامین کالا نیز تلاش شده و به اندازی کافی کالای مورد نیاز تهیه شده است. در حوزه زیر ساخت‌ها مانند تامین آب و برق و گاز مشکلی وجود ندارد و در اختیار موکب‌ها قرار خواهد گرفت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->