۳۰ هزار قلم داروی قاچاق از یک پژو پارس در مشهد کشف شد (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۴ فوتی و ۱۲۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند طرز تهیه خمیر پیتزا و پیراشکی در خانه + عکس بیماری تب دنگی چیست؟ | آخرین وضعیت بیماری در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای مشهد و خراسان‌رضوی ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) تبلیغ محصول مکمل در فضای مجازی ممنوع است ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد + شرایط (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به نیاز شبکه درمان به خون و فراورده‌های خونی پاسخ به ابهامات «متناسب‌سازی حقوق» بازنشستگان | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ علائم افسردگی نامرئی (افسردگی پنهان) چیست تذکر دیوان محاسبات کشور به دستگاه‌ها درباره اجرای قانون هوای پاک وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود | پیگیر متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هستیم بازنشستگی دوران فراغت یا مرارت؟ | پای حرف‌های چند پدر به مناسبت روز جهانی پدر ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳
سرخط خبرها
رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد:

توجه به حقوق مردم، رویکرد شورای شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۲۶۳۰
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
توجه به حقوق مردم، رویکرد شورای شهر مشهد
رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد خلاصه‌ای از آنچه در شهرداری و شورا می‌گذرد را بیان کرد و گفت: رویکرد این شورا همواره توجه به حقوق مردم بوده است، از همین رو منشور حقوق شهروندی را تصویب کردیم و برای تحقق بند‌های این منشور تحت عنوان شهری برای همگان تلاش کردیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شهناز رمارم با بیان اینکه شهر زنده است و نیاز به تیمار دارد تصریح کرد:متاسفانه این شهر مناسب‌سازی نشده و در نظارت‌ها دقت لازم لحاظ نشده است.

وی به عنوان مثال به حمل و نقل عمومی و وضعیت ساختمان‌سازی اشاره کرد که متاسفانه جهت استفاده افراد معلول مناسب‌سازی نشده است و گفت: شهر گاهی برای همگان نیست ما با این مصوبه در پی ملزم کردن مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی به نیاز‌های همه شهروندان هستیم.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه امسال در پی تحقق ردیف بودجه هستیم تا مانند سال جاری و سال گذشته این بودجه جهت کمک به تامین هزینه سرویس حمل‌و‌نقل دانش‌آموزی در طول سال‌های آینده نیز تامین شود، خاطر نشان کرد: این بودجه جهت کمک به تامین هزینه سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی از محل تبصره ۸ پرداخت می‌شود، اما اگر ردیف و بودجه باشد دیگر دغدغه رفت و آمد این بچه‌ها را نداریم.

رمارم با بیان اینکه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گامی بر نمی‌داریم توضیح داد: بخش عمده این آسیب‌ها به کارکرد آموزش و پرورش بر می‌گردد، چون مدیر مدرسه به جای اینکه به فکر تدوین برنامه عملیاتی وظایف اصلی و مهم خود باشد متاسفانه درگیر پرداختن به سایر مسائل جانبی و تامین امکانات است و نقش کارپردازی را اجرا می‌کند در حالیکه قانون هم آورده که این مسائل به دستگاه‌های اجرایی بر می‌گردد.

وی با اشاره به حضور چهار نفر از آموزش و پرورش شهر در شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد:تلاش کردیم مصوبات خوبی برای آموزش و پرورش داشته باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص آموزش محله محور گفت: جهت تحقق آموزش محله محور می‌توان با دفاتر تسهیل گری محلات ارتباط گیری کنید تا برای اهداف این طرح بتوانیم پاسخ مناسب داشته باشیم و شهرداری را کنار آموزش و پرورش بیاوریم.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->