اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

امیر سرتیپ آذریان: قرارگاه منطقه‌ای نزاجا آماده پذیرایی از زائران دهه آخر صفر در مشهد است

  • کد خبر: ۱۲۶۳۳۷
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
امیر سرتیپ آذریان: قرارگاه منطقه‌ای نزاجا آماده پذیرایی از زائران دهه آخر صفر در مشهد است
ارشد نظامی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا از آمادگی نیروی زمینی ارتش برای اسکان و پذیرایی از زائران خبر داد.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز، نشست خبری امیر سرتیپ ستاد رضا آذریان با حضور جمعی از فرماندهان این نیرو و اصحاب رسانه در لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه برگزار شد.

آذریان در ابتدای نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به نقش قوای مسلح جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی بخاطر سرنگونی رژیم پهلوی و تغییر قدرت منطقه خشمگین بود و با تجهیز و تسلیح صدام، سعی در فروپاشی جمهوری اسلامی ایران داشت که نیرو‌های مسلح این نقشه را نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: البته شکست‌های اختصاصی آمریکا نیز کم نبود؛ شکست صحرای طبس و کودتای نقاب در پایگاه نوژه همدان، نمونه‌ای از شکست‌های آنان برابر ماست.

سرتیپ آذریان خاطرنشان ساخت: خودباوری و اراده ملی، رمز موفقیت ما در ۸ سال دفاع مقدس بود و تلاش‌های رزمندگان ایران، تجلی خودباوری و توجه به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا و امام امت به حساب می‌آمد.

اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران از برکات دفاع مقدس است

این مقام بلندپایه نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاورد‌های ملی دفاع مقدس یادآور شد: اعتماد به نفس و خودباوری ملت ایران، استعدادپروری، تحول در صنایع دفاعی کشور و... از برکات دفاع مقدس است؛ تا جایی که امروز بالاترین قدرت نظامی منطقه هستیم.

سرتیپ آذریان به ابعاد منطقه‌ای اثرات دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: تثبیت دفاعی و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه، تضمین استقلال و تمامیت ارضی کشور و نمایاندن چهره جدیدی از مبارزه با غرب و استکبار با الگوی نظامی ویژه، از دیگر دستاورد‌های دفاع مقدس ملت ایران و رزمندگان ما در ۸ سال جنگ تحمیلی بود.

ارشد نظامی منطقه شمال شرق نیرو‌های مسلح با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس عنوان کرد: شعار امسال "ما مقاوم هستیم" اعلام شده است و همانگونه که در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مشاهده کردید، پهپاد نقطه زن یکی از ابزار قدرت و اقتدار ماست.

جزئیات رژه نیروهای مسلح در مشهد

سرتیپ آذریان در ادامه و در پاسخ به پرسش خبرنگار شهرآرانیوز در ارتباط با رژه نیرو‌های مسلح عنوان کرد: رژه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی ارتش از ساعت ۷:۴۵ بامداد ۳۱ شهریور در بلوار نماز مشهد آغاز خواهد شد. در این رژه، چتربازان نیروی مخصوص زمینی ارتش حضور خواهند داشت و از ۲ دستگاه تانک اورهال شده تیپ ۳۸ زرهی تربت جام رونمایی خواهد شد. همچنین برخی پهپاد‌های شرکت کننده در رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش نیز به پرواز درخواهند آمد.

امیر آذریان به موضوع استقبال از زائران دهه پایانی صفر اشاره و تصریح کرد: طی جلسه‌ای که با معاون اول ریاست جمهوری و وزیر کشور داشتیم، از آمادگی لشکر ۷۷ ثامن الائمه جهت اسکان زائران عزیز و پذیرایی از آنان در این مکان به تعداد حدود ۱۰۰ هزار نفر گفتیم و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای این عزیزان باشیم. همچنین آمادگی داریم تا در حمل و نقل درون شهری زائران امام رضا (ع) و به تعداد ۱۵۰۰ نفر روزانه با همکاری شهرداری مشهد مشارکت نمائیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->