نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

سخت‌گیری عجیب ساپینتو به بازیکنان استقلال برای دوران تعطیلی تمرین!

  • کد خبر: ۱۲۶۳۶۶
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
سخت‌گیری عجیب ساپینتو به بازیکنان استقلال برای دوران تعطیلی تمرین!
سرمربی پرتغالی استقلال سخت‌گیری زیادی برای دوران تعطیلات تیمش در نظر گرفته بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی تیم استقلال به دبی سفر کرده بود تا با خانواده اش دیدار کند. این مربی پیش از سفر به مسوولان استقلال گوشزد کرده بود که وضعیت بازیکنان تیم را مورد بررسی قرار دهند و در مورد زمان آغاز تمرینات کاملا جدی باشند.

ساپینتو اعلام کرده بود تمام بازیکنان به جز ملی پوشان باید در تمرینات بعد از تعطیلی شرکت کنند و بازیکنان خارجی نیز از این قائده مستثنی نیستند، زیرا وقفه در ادامه تمرینات و بی نظمی در برگزاری آن روند استقلال را متوقف کرده و برنامه‌های وی را بر هم می‌زند.

این مربی در این امر بسیار جدی است و اعلام کرده برای تاخیر حضور بازیکنان استقلال در تمرینات جریمه سنگینی در نظر گرفته و در صورت بی نظمی نفرات تیم کوتاه نمی‌آید. گفتنی است وی در این مورد به سرپرست و مربی تیم اخطار داده بود و هماهنگی‌های لازم را با یامگا، سیلوا و آمانوف نیز انجام داد که آن‌ها تنها در صورت بازگشت به موقع حق سفر به کشورشان را دارند و در غیر این صورت می‌توانند تعطیلات را در تهران سپری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->