حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

امیدواری سرمربی سابق آرسنال از آینده این تیم

  • کد خبر: ۱۲۶۸۸۴
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
امیدواری سرمربی سابق آرسنال از آینده این تیم
آرسن ونگر امیدوار است تیم آرسنال با آرتتا این فصل متفاوت نتیجه بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آرسن ونگر از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۸ هدایت آرسنال را بر عهده داشت. او آخرین مربی است که با آرسنال قهرمان شده است. امسال تیم آرسنال در لیگ برتر نمایش خوبی داشته است و پس از ۷ هفته این تیم با ۱۸ امتیاز صدرنشین است.

آرسن ونگر در ارزیابی شانس قهرمانی آرسنال در این فصل لیگ برتر گفت: من می‌توانم بگویم که آن‌ها در این فصل شانس خوبی برای قهرمانی در لیگ دارند، زیرا من تیم فوق‌العاده‌ای را نمی‌بینم که خیلی از بقیه تیم‌ها بهتر باشد. فکر می‌کنم این فرصت خوبی برای قهرمانی است.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: البته این یک فصل کمی خاص است، زیرا با جام جهانی قطع خواهد شد و نمی‌دانیم جام جهانی در میانه فصل چقدر روی عملکرد تک تک بازیکنان و تیم‌ها تأثیر می‌گذارد. به طور کلی من فکر می‌کنم آرسنال فرصت خوبی در این فصل برای قهرمان شدن دارد.

آرسنال بعد از پایان دیدار‌های ملی باید روز ۹ مهر در خانه در داربی شمال لندن برابر تاتنهام قرار گیرد که این تیم لندنی نیز در این فصل با هدایت کونته خوب ظاهر شده است.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->