نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

شرمساری کاپیتان حریف ایران در جام جهانی بابت نتایج انگلیس

  • کد خبر: ۱۲۶۸۸۶
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
شرمساری کاپیتان حریف ایران در جام جهانی بابت نتایج انگلیس
هری کین از هواداران تیم ملی انگلیس بابت نتایج ضعیف اخیر این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، انگلیس شب گذشته در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا برابر ایتالیا قرار گرفت و با نتیجه ۰-۱ بازنده از زمین خارج شد.
آن‌ها با این نتیجه به دسته پایین‌تر این لیگ سقوط کردند و حالا پنج بازی بدون پیروزی و ۴۵۰ دقیقه بدون حتی یک گل زده را سپری می‌کنند که باعث خشم و ناراحتی شدید هواداران این تیم شده است.
تماشاگرانی که شب گذشته برای تماشای بازی انگلیس به سن سیرو رفته بودند، به شدت نسبت به عملکرد این تیم و کادر فنی آن اعتراض کردند و صدای سوت‌ها و هو کردن آن‌ها به خوبی به گوش می‌رسید.
کین پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم، اما فکر می‌کنم در مجموع عملکرد بهتری داشتیم. شانس‌های بیشتری ایجاد کردیم، اما آن‌ها از یک لحظه استفاده و دروازه ما را باز کردند. حتی از همان لحظه به بعد هم توپ و میدان در اختیار ما بود.»


این مهاجم تاتنهام با اشاره به نزدیکی رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: «ما در حال حاضر می‌خواهیم برای ماه نوامبر آماده شویم و این بازی آماده‌سازی بسیار خوبی بود. ما از جای برمی‌خیزیم، از این شکست درس می‌گیریم و برای بازی روز دوشنبه با تمام وجود آماده می‌شویم.»
او درباره نتایج ضعیف این تیم در چند ماه اخیر اضافه کرد: «چند بازی اخیر بسیار ناامیدکننده بوده است. این بخشی از فوتبال است، شما یاد می‌گیرید و عبور می‌کنید. ما در حال آماده شدن برای بزرگترین تورنمنت فوتبالی هستیم. باید اطمینان حاصل کنیم که با تمام وجود در این بازی به میدان خواهیم رفت.»

 

منبع: ورزش‌سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->