شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام
سرخط خبرها

پشیمانی مطهری از ماندن در استقلال

  • کد خبر: ۱۲۷۱۷۵
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
پشیمانی مطهری از ماندن در استقلال
ارسلان مطهری که با اصرار خودش در استقلال ماند حالا با بی توجهی‌های ساپینتو چندان علاقه‌ای برای تداوم حضور در این باشگاه ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علاقه ریکارو ساپینتو به بازی گرفتن از محمدمحبی، مهدی قائدی و پیمان بابایی در خط حمله استقلال موجب نیمکت نشینی بازیکنانی همچون ارسلان مطهری شده است. این مهاجم که فصل پیش هم عملکرد درخشانی در ترکیب استقلال نداشت و تنهت ۳ بار موفق به گلزنی شد، در این فصل نیز با وجود اصرار‌هایی که برای ماندن در استقلال داشت، نتوانسته خودش را به ساپینتو تحمیل کند و سرمربی استقلال تمایل آن چنانی به بازی گرفتن از این مهاجم در ترکیب اصلی از خود نشان نمی‌دهد.

گرچه مطهری به عنوان بازیکن جانشین گاهی در ترکیب تیمش رویت‌می شود، اما وضعیت او آن چنان با ثبات نیست که در هفته‌های باقی مانده شانس بالایی برای ورود به ترکیب اصلی داشته باشد.

حتی ساپینتو در روز‌های اخیر پیگیر وضعیت کاوه رضایی شده تا این بازیکن در نیم فصل به استقلال ملحق شود که این موضوع نیز از دید مطهری پنهان نیست و احتمال دارد این بازیکن را به سمت جدایی از استقلال سوق دهد.

با توجه به شرایط موجود باید دید که آیا مطهری در استقلال باقی خواهد ماند یا خیر؟! یا اینکه شنیده‌ها درست از آب در خواهد آمد و او استقلال را به مقصد دیگر تیم‌ها ترک خواهد کرد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->