هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد
سرخط خبرها
با رأی موافق نمایندگان؛

کلیات طرح «شفاف‌سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی» تصویب شد

  • کد خبر: ۱۲۷۷۴
  • ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کلیات طرح «شفاف‌سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی» تصویب شد
نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس با کلیات طرح «شفاف‌سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی» موافقت کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان در جلسه علنی امروز، سوم دی ماه، مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح «شفاف‌سازی منابع تامین مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی با اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» موافقت کردند.

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره این طرح در صحن علنی مجلس گفت: بخش قابل توجه‌ای از موضوعات مربوط به تبلیغات انتخابات در لایحه جامع انتخابات منعکس شده است. ما بخش قابل توجه‌ای از این طرح را در لایحه جامع انتخابات دیده بودیم.

وی تاکید کرد: با این حال دولت با این طرح موافق است و احیانا هم اگر بار مالی بر این طرح متصور باشد، دولت بار مالی آن را می‌پردازد. دولت از این طرح استقبال می‌کند.

علی لاریجانی پس از تصویب این طرح در مجلس گفت: نمایندگان تا ساعت ۱۴ امروز پیشنهادات خود درباره این طرح را ارائه کنند. اجزای این طرح در جلسه بعد بررسی می‌شود.
 
منبع: میزان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->