کوچه چهنو مشهد، راه‌آبِ کهنِ شهر که قدمتش به قبل دوره قاجار می‌رسد اختصاص ۷۰ هکتار زمین رهاشده برای محرومیت‌زدایی در منطقه ۴ شهرداری مشهد ثبت تردد بیش از ۲ میلیون وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی خراسان رضوی در آبان ۱۴۰۳ حاجی‌بگلو: ورود تفکر جهادی و بسیجی به هر عرصه‌ای، رفع گره‌ها و پیشرفت حتمی را به دنبال دارد تأکید شهردار مشهد بر همکاری همه‌جانبه شهرداری با سازمان بسیج شهرداری مشهد + فیلم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی منصوب شد (۵ آذر ۱۴۰۳) خدمت بهتر با سیره و اخلاص بسیجی ثبت‌نام اعتکاف ماه رجب در حرم امام‌رضا(ع) آغاز شد (۵ آذر ۱۴۰۳) + لینک شهردار مشهد مقدس: پایه اصلی قوت و قدرت دفاعی کشور‌های اسلامی بسیج است نقش کلیدی مساجد در توسعه و مدیریت شهری همیاری خیران شهریار برای سازندگی در مشهد کشف و جمع‌آوری ۱۳ انشعاب غیرمجاز آب از یک مجتمع ویلایی در گلبهار مشهدِ بسیجی، امن‌تر و زیست‌پذیرتر است پاسخ گویی مسئولان اتوبوس رانی مشهد با حضور در خیابان عمار یاسر ۱۲۵ عملیات اطفای حریق توسط آتش نشانان مشهدی طی یک هفته دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری مشهد | نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در خدمت شهروندان+ فیلم استاندار خراسان رضوی: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها راهی جز عبور از مسیر اقتصاد دیجیتال نداریم آغاز فعالیت کافه بازی‌ها در بوستان‌های بانوان مشهد (۳ آذر ۱۴۰۳) یادی از حاج حسین ملک، بزرگ‌ترین واقف تاریخ معاصر ایران | مردی که افسانه نبود دردسر‌های ترافیک شهری در خیابان مهندس مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار| درخواست تبدیل میادین به چهارراه در بزرگراه امام علی(ع) مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۲۷۹۲۹
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
  • ۱
شهروند خبرنگار| درخواست  تبدیل میادین به چهارراه در بزرگراه امام علی(ع) مشهد + پاسخ
پاسخ سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد به درخواستی مبنی بر تبدیل میادین به چهارراه در بزرگراه امام علی(ع) مشهد.

پیام شهروند:

برخی میدان ها در سطح شهر دیگر نباید به شکل میدان کارایی داشته باشند؛ چون منجر به ایجاد ترافیک سنگین می شوند. تقاطع دانشجو و آموزگار، نمونه موفقی برای این پیشنهاد است. بهتر است در بزرگراه امام علی(ع)، تمام میدان ها به چهارراه تبدیل شوند.


پاسخ مدیرعامل سازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد:

حذف میادین سطح شهر و تبدیل آن ها به تقاطع، نیاز به بررسی دقیق کارشناسانه در حوزه های مختلف حمل ونقل و معماری و شهرسازی و.... دارد.

علی سمیعی بیان کرد: تصمیم گیری در این بخش، تنها دراختیار سازمان ترافیک نیست و همه بخش ها باید برای تبدیل میادین به چهارراه، نظر کارشناسانه بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
0
لطفاً میدان شهید جوان ومیدان کاوه رو هم یا چراغ بذارید یا تبدیل به تقاطع کنید که بسیار حادثه خیز هستند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->