آذری‌جهرمی از بازنگری موضوع ممنوعیت واردات آیفون در دولت چهاردهم خبر داد: تصمیم نهایی با وزارت صمت است رمز کیف پول امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا آیفون ۱۷ اسلیم فقط یک دوربین خواهد داشت؟ زمان تولید و عرضه آیفون SE ۴ مشخص شد + جزئیات کدمورس و راهنمای حل پازل در مینی‌گیم همستر کامبت + کمبو کارت‌های امروز (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) سامسونگ در One UI ۷ دو قابلیت‌ محبوب آیفون را کپی می‌کند! باز هم ایلان ماسک و دعوت از مارک زاکربرگ برای مبارزه! (۴ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (پنجشنبه، ۴ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش رمز کیف پول امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) کارت‌های دومیلیونی امروز راکی ربیت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) تپسی با اضافه‌کردن «سفارش غذا» و «خرید از سوپرمارکت» به سوپراپلیکیشن تبدیل می‌شود ناسا تصاویری دیده‌نشده از گروه کهکشانی طاووس منتشر کرد + تصاویر سند ملی هوش مصنوعی به نهادهای ذی‌ربط ابلاغ شد + دانلود گلکسی A06 سامسونگ به زودی معرفی می‌شود کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش راهنمای حل پازل در مینی گیم جدید همسترکامبت (چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۴۰۳) رمز کیف پول امروز راکی ربیت (سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ایلان ماسک بابت خرید توییتر تحت بازرسی فدرال قرار گرفته است

  • کد خبر: ۱۲۹۶۳۸
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
ایلان ماسک بابت خرید توییتر تحت بازرسی فدرال قرار گرفته است
توییتر در نامه‌ای به دادگاه مدعی شده که ایلان ماسک بابت خرید این شبکه اجتماعی از سوی دو کمیسیون تحت بازرسی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ توییتر می‌گوید ایلان ماسک به خاطر اقداماتش در زمینه خرید توییتر تحت بازرسی فدرال قرار گرفته است. این خبر که در قالب نامه‌ای به دادگاه منتشر شده، جزئیات خاصی درباره این تحقیقات و موضوع آن‌ها ارائه نمی‌کند، اما به خودی خود حائز اهمیت است.

توییتر در این نامه که برای قاضی «کاتلین مک‌کورمیک» از دادگاه کیفری ایالت دلاور ارسال شده، به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این تحقیقات بوده است. این شرکت می‌گوید لاگ شرکت حقوقی ماسک در تاریخ 23 اردیبهشت به پیش‌نویس ایمیلی برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار و اسلاید ارائه‌ای برای کمیسیون تجارت فدرال اشاره دارد، با این حال جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس نیست.

توییتر مدعی است که مدیرعامل تسلا مکاتبات زیادی با این نهادها داشته و حالا این شرکت خواستار دسترسی به این اسناد شده است. گفتنی است که توییتر در واقع این درخواست را پیش از به تعویق افتادن دادگاه ارسال کرده بود. این شبکه اجتماعی خواستار پایان پنهانکاری‌های طرف مقابل شده بود و می‌خواست به تمامی اسناد مربوط به این قرارداد دسترسی پیدا کند.

توییتر می‌خواهد به اسناد ایلان ماسک دسترسی پیدا کند

توییتر می‌گوید تیم ایلان ماسک از ارائه این اسناد خودداری کرده چون نمی‌خواهد جایگاه خود را در دادگاه متزلزل‌تر کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار در تاریخ 27 اردیبهشت در توییتی گفته بود تا زمانی که مدیرعامل توییتر تخمین مربوط به اکانت‌های اسپم را اثبات نکند، این معامله قابل انجام نیست.

این کمیسیون همچنین در حال تحقیق درباره اظهار خرید 9.2 درصد از سهام توییتر توسط ماسک بود که خبر آن پیش از معامله نهایی آن‌ها منتشر شد. کمیسیون تجارت فدرال هم ظاهرا پرس‌وجوهایی درباره عدم پیروی مدیرعامل تسلا از پیش‌نیازهای ضدانحصار در خصوص مالکیت این سهام داشته است.

در آن سو، وکیل ماسک می‌گوید درخواست توییتر با هدف انحراف ذهن‌ها ارسال شده، چون خود مدیران این شرکت تحت بازرسی فدرال قرار دارند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که ایلان ماسک و توییتر دیگر قرار نیست به دادگاه بروند، چون ثروتمندترین فرد دنیا چندی پیش اعلام کرد که دوباره تصمیم گرفته این شرکت را بخرد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->