اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟ مخبر: جمهوری اسلامی ایران مخالف تحریم‌های یک‌جانبه ظالمانه در حوزه انرژی است + فیلم و عکس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

واکنش روس‌ها به تهدید ناتو| نظامیان در خاک بلاروس مستقر شدند

  • کد خبر: ۱۲۹۶۹۴
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
واکنش روس‌ها به تهدید ناتو| نظامیان در خاک بلاروس مستقر شدند
نخستین کاروان نظامیان روسیه جهت انجام تمرین‌های نظامی و تقویت همکاری‌ها وارد کشور بلاروس شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت دفاع بلاروس روز شنبه اعلام کرد اولین کاروان نظامیان روسی وارد خاک این کشور شده است. مسکو و مینسک در اوایل این هفته برای استقرار یک نیروی مشترک در پاسخ به افزایش فعالیت نظامی ناتو در مرز بلاروس توافق کردند.

این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که هدف از تصمیم استقرار نیروهای روسیه در بلاروس تقویت اتحاد مشترک و دفاع از مرزهای دو کشور در مقابل تحرکات نظامی ناتو است.

اتحاد مشترک در سال ۱۹۹۹ بین روسیه و بلاروس برای بالا بردن تقویت همکاری‌های دو کشور تاسیس شد.

پس از آن که الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس این هفته اعلام کرد که مسکو و مینسک برای استقرار نیروهای متحد در خاک بلاروس به توافق رسیده اند، نیروهای روسیه وارد این کشور همسایه شدند. او گفت که این اقدام در پاسخ به افزایش تهاجم کی‌یف و غرب صورت گرفته است.

هفته گذشته بلاروس دولت اوکراین را به برنامه‌ریزی برای حمله به این کشور متهم کرده بود. پیش از این نیز لوکاشنکو کی‌یف را به تحریکات نظامی در مرزهای بلاروس و سازماندهی بیش از ۱۵هزار نظامی در مناطق مرزی متهم کرده بود.  

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->