نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

شهرداری قهرمان والیبال ساحلی «جام وحدت»

  • کد خبر: ۱۲۹۷۸۴
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
شهرداری قهرمان والیبال ساحلی «جام وحدت»
تور والیبال ساحلی قهرمانی استان با وعده حضور تیمی از خراسان رضوی در لیگ‌برتر به پایان رسید.

مرتض اخوان | به گزارش شهرآرانیوز، تور والیبال ساحلی قهرمانی استان خراسان‌رضوی موسوم به «جام وحدت» دیروز به پایان رسید و تیم شهرداری ۳ توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. رقابت‌هایی که با حضور شانزده تیم به‌مدت سه روز در مجموعه زمین‌های ساحلی رودپارک مشهد برگزار شد و مهم‌ترین دستاورد این دوره از مسابقات شاید وعده سفت‌وسخت حضور تیمی از خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر والیبال ساحلی فصل آینده باشد. در روز پایانی این مسابقات که با حضور مسئولان والیبال استان و ریاست آتش‌نشانی مشهد برگزار شد، چهار تیم شهرداری ۲، ۳، عقاب و شورورزی نیشابور با یکدیگر دیدار کردند. در بازی رده‌بندی ابتدا تیم شورورزی به‌مصاف عقاب رفت و بعد از آن هم شهرداری ۲ و ۳ با یکدیگر فینال رقابت‌ها را برگزار کردند. مسابقاتی که با استقبال خوب تماشاگران هم همراه بود.

رده‌بندی| ملی‌پوشان نیشابور روی سکوی سومی

در دیدار رده‌بندی این مسابقات تیم شورورزی نیشابور که از ترکیب دونفره پوریا فکاکی و علی شریعتی تشکیل می‌شد، توانست در دو دست پیاپی با نتایج ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۳ از سد تیم عقاب بگذرد. بازیکنان دونفره تیم عقاب در این دیدار را الیاس یعقوب‌نژاد و پوریا صالحی تشکیل می‌دادند. نکته قابل ذکر این دیدار آنکه فکاکی و شریعتی از تیم نیشابور به‌تازگی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شده‌اند.

فینال| شهرداری برنده مقابل شهرداری

در بازی پایانی این مسابقات تیم‌های ۲ و ۳ شهرداری مقابل هم به میدان رفتند. دیداری که در پایان، تیم زردپوش میدان بود که با نتیجه ۲ بر ۰ از سد شهرداری ۲ گذشت و جام را بالای سر برد. مهیار غیاثی و سعید صفاریان بازیکنان تیم شهرداری ۳ در این تورنمنت بودند که در بازی پایانی به‌ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۹ مقابل علی ذوالفقاری و آرش سرابی بازیکنان تیم شهرداری ۲ به پیروزی رسیدند.

تور استان؛ از کیفیت تا کمیت

علی عابدی، مسئول فنی برگزاری مسابقات تور آزاد والیبال ساحلی قهرمانی استان، درباره کیفیت این رقابت‌ها گفت: «باتوجه‌به اینکه هم‌زمان فصل مسابقات سالنی هم هست، انتظار و توقع ما این بود که در دوره اول تیم‌ها و والیبالیست‌های بیشتری شرکت کنند. اما واقعیت آن است که خیلی از بازیکنان درگیر مسابقات سالن هستند. اما به‌هرحال، چون اولین دوره است، شانزده تیم شرکت کردند که در میان آن‌ها بازیکنان نوجوان و جوان هم بودند. اگر بخواهیم کیفیت این مسابقات را ارزیابی کنیم، باید بگوییم برای اولین دوره، کیفیت بازی‌ها خوب بود. بازیکنان تیمی که به عنوان سومی این مسابقات رسید، از بچه‌های نیشابورند که متولد ۸۱ هستند و به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند. مطمئنم در سال‌های آینده از این بچه‌ها بیشتر خواهید شنید.» این درحالی است که نوید زنده‌روحیان، مسئول کمیته والیبال ساحلی هیئت والیبال استان، اظهار کرد: «در این مسابقات تیم‌هایی داشتیم که بازیکنانشان از تیم‌های کارگری، آتش‌نشانی و دانشگاهی همین رشته در کشور بودند. امسال والیبال ساحلی خراسان رنکینگ خوبی در کشور به‌دست آورد و در مسابقات پنج رده سنی، دو تیممان در دو رده سنی به جمع چهار تیم برتر رسیدند و یک تیم هم روی سکو رفت.»

والیبال ساحلی خراسان به‌زودی در لیگ‌برتر

جبار قوچان‌نژاد، رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی، در حاشیه این مسابقات به شهرآراورزشی گفت: «ما با هدف رشد، توسعه و اشاعه والیبال ساحلی بین نوجوانان و جوانان، این زمین‌ها را در رودپارک مشهد راه‌اندازی کردیم. پیش‌تر کمتر پیش آمده بود که دراین‌زمینه برنامه‌ریزی شود. ما برنامه ریزی زیادی در این بخش انجام دادیم.» جبار قوچان‌نژاد افزود: «سال گذشته با رقابت‌های قهرمانی کشور پنج رده سنی با شرکت بیش از دویست ورزشکار در همین دو زمین میزبان بودیم. امسال هم در همه رده‌ها در قهرمانی کشور حضور فعال داشتیم.» وی در پاسخ به اینکه آیا والیبال ساحلی استان هم امسال مانند والیبال سالنی لیگ‌برتری می‌شود، گفت: «در والیبال سالنی به‌کمک کل استان توانستیم امسال تیمی در لیگ‌برتر داشته باشیم و همین‌جا قول می‌دهم در والیبال ساحلی هم در فصل آینده یک تیم از خراسان‌رضوی در لیگ‌برتر داشته باشیم، زیرا جوانان علاقه‌مندی در این بخش داریم و با ترسیم چنین قله‌ای می‌توانیم در سال‌های بعد شاهد روی‌آوردن جوانان بیشتری به این رشته ورزشی باشیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->