علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی
سرخط خبرها

آخرین وضعیت مهاجم جنجالی منچستریونایتد: آزادی گرینوود!

  • کد خبر: ۱۳۰۳۷۸
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
آخرین وضعیت مهاجم جنجالی منچستریونایتد: آزادی گرینوود!
میسون گرینوود که در زندان بود، در حال آزاد شدن است.

به گزارش شهرآرانیوز، گرینوود از چند ماه قبل درگیر پرونده سنگینی شده است که به اتهام تجاوز، تهدید به قتل و ضرب و شتم نامزدش برای او باز شده است.
این مهاجم ۲۱ ساله پیش از این با تعهد عدم تلاش برای برقراری هر گونه تماس با نامزد سابقش از زندان آزاد شده بود، اما دو روز قبل به اتهام زیر پا گذاشتن این تعهد و تلاش برای تماس با نامزد سابقش بار دیگر از سوی پلیس بازداشت شد.
قاضی جان پاتر پس از شنیدن صحبت‌های او در دادگاهی که به خاطر تخلف او برگزار شده بود تصمیم گرفت که بار دیگر تعهد تضمینی او را تمدید و این بازیکن را از زندان آزاد کند.


به این ترتیب گرینوود اجازه دارد که بار دیگر از زندان آزاد شود و به خانه‌اش در بخش گریت منچستر برگردد، اما اجازه برقراری هیچ تماسی با نامزد سابقش یا هر یک از شاهدان حاضر در این پرونده را نخواهد داشت.
این ستاره جوان یونایتد با شرایط دشواری روبرو شده است و علاوه بر کنار گذاشته شدن از فهرست این تیم، قرارداد همکاری‌اش با شرکت نایکی نیز به صورت دائمی از سوی این شرکت لغو شد تا ضرر مالی هنگفتی برای او در پی داشته باشد.
دادگاه گرینوود قرار است به زودی برگزار شود و احتمالا پس از چند جلسه که مدتی به طول خواهد انجامید، حکم نهایی این بازیکن از سوی دادگاه انگلیس صادر می‌شود.

 

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->