دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟
سرخط خبرها
بامداد امروز

ضارب هانی کرده دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۳۰۴۲
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
  • ۱
ضارب هانی کرده دستگیر شد
ضارب اصلی شرور تهران با تلاش پلیس امنیت در شرق پایتخت دستگیر شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع آگاه در پلیس گفت: بامداد امروز متهم اصلی حمله به شرور تهران - هانی کرده - که ۳۰ ساله است در شرق تهران دستگیر شد.

این منبع آگاه افزود: دوشنبه شب دوم دی ماه چهار نفر از اراذل و اوباش با سلاح سرد (قمه) مقابل یک آب میوه فروشی در خیابان وحدت اسلامی به شرور پایتخت حمله کردند که منجر به زخمی شدن وی و همراهش می‌شود.
وی گفت: سه نفر از متهمان نیز فراری هستند که به زودی دستگیر خواهند شد.

 

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
0
0
امنیت عمومی تهران بزرگ نياز به إجرائي شدن قوانين زير را دارد:
١- منع ساخت فروش توضيع حمل هر گونه سلاح سر در شكل و كاربردي .
٢- تعريف سلاح سرد شامل چاقو و قمه و هر نوع شيعي تيز و برنده ويا ضرب زدن به إنسان را دارد.
٣- پنجه لوكس و اسيا دست ساز و يا ماشين ساخت شامل تعريف سلاح سرد مي باشد .
٤- پليس و تمام نيروهاي نظامي و امنيتي موظف هستن هر گونه مركز ساخت و تعمير انتقال و فروش و نگه داري أنواع سلاح سردرا پلمپ و تموم أموال غير از ملك شامل هر گونه دستكاه و و سائل ميكانيكي برقي و فيزيكي و يا مشابه را ظبط و زير نظر مسولين امنيت شهري و فرمانداري. و استانداري و يك نماينده از طرف مجلس متلاشي كرده و از بين ببرن.
٥- صاحبان املاك اجازه كسب براي ساخت سلاح سرد در كل كشور ندارند.
٦- تمام اجازه هاي كسب سلاح سرد در ظرف سه ماه فاقد اعتبار و براي دريافت اجازه كسب بايد تقاضا بدخنة و در غير جواز كسب به هيچ وجه به أفراد خاطئ ساخت فروش توضيع و دينفع داده نشود.
٧- جريمه ساخت توضيع و فروش و نگه داري هر گونه سلاح سرد ظبط و فروش مكان يا منزل و محل داد و ستد و توضيع و يا فروش به نفع سازمان تامين اجتماعيً مي باشد .
٨- مسولين حفظ امنيت اجتماعي در شهر و يا فزماندازي و استانداري بايد ظرف ٦٠ روز تمام مراكز ساخت توضيع فروش و داد و ستد و تعميرات سلاح سرد را شناسايي و در ظرف ٣٠ روز اقدام عملي طبق بند ٤ بالا فعاليت كنن.
٩- مسولين حفظ امنيت اجتماعي در تمام كشور و مرزها موظف هستن هر گونه مورد مشكوك را بازرسي و در رسانه هاي صدا و سيما أعلام كنند.
١٠- صدًا و سيما و رسانه هاي ملي موظف هستن بدون دريافت وجه گزارش مسولين امنيت اجتماعي رو در طي ٢٤ ساعت به اگاهي عمومي از طريق صدا و سيما اقدام و عمل كنن.
١١- مسولين اجتماعي در هر رده نظامي و سياسي و اجتماعي در صورت تخلف و همكاري با متخلفين ساخت تعمير فروش و توضيع هر گونه سلاح سرد به مجازات حبس تا دو سال محكوم شوند.
١٢- قوه قضاييه با ايجاد بخش مخصوص رسيدگي به جرايم ساخت سلاح سرد هر گونه همكاري لازم با مسولين امنيت اجتماعي را در طي ٣٠ روز فراهم كنند. ان شالله
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->