نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و اوکراین در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | آلبی سلسلته برد و صعود کرد امیری در جناح چپ پرسپولیس جواب داد؟ چالش های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی در اهواز چرا گاریدو مهاجم خارجی را به عبدی ترجیح می دهد؟ تداوم جولان تبریزی‌ها در نقل و انتقالات | غلامی شاگرد اسکوچیچ می‌شود؟ جانشین بیرو از آمریکا می‌آید؟ تیپ جدید سیمئونه در مادرید نتیجه و ویدئو خلاصه بازی اسپانیا و مصر در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ماتادور‌ها صدرنشینی را واگذار کردند تست پزشکی استقلال تکلیف کاکوتای پرآوازه را روشن می‌کند مهسا جاور عذرخواهی کرد | لباس‌های کاروان ایران در شأن ما نبود + ویدئو جباری: وی‌ای آر باشد، خیال استقلال راحت است فوتسالیست مشهدی زیر تیغ جراحان نتیجه فینال والیبال آسیا ۲۰۲۴ بین ایران و کره جنوبی | یوز‌های جوان ایرانی بر بام والیبال آسیا برنامه روز پنجم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهاشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۴ رشته نتایج روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | روز بد کاروان ایران بیرانوند هم از المپیک حذف شد | جوان‌ترین ورزشکار ایران بیست و چهارم شد مجلل به انتقادات واکنش نشان داد | مگر امکانات من مانند آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بود؟ آرنولد به رئال مادرید نزدیک شد سعید صادقی در راه فولاد؟
سرخط خبرها

واکنش عجیب جهانبخش بعد از گل تماشایی + فیلم

  • کد خبر: ۱۳۰۷۳
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
وینگر راست تیم فوتبال برایتون با گل زیبایی که به بورنموث زد از فشار وحشتناک ماه های اخیر خارج شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا جهانبخش فصل پیش به عنوان گران‌ترین خرید تاریخ برایتون با این باشگاه قرارداد امضا کرد، اما در طول حدود ۱۵ ماهی که در این تیم حضور داشت روز‌های کابوس واری را پشت سر گذاشت، جایی که در طول فصل گذشته کم و بیش در ترکیب برایتون بازی کرد و نمایش مورد انتظار سرمربی این تیم را نداشت، اما در طول فصل جدید خیلی کم فرصت بازی کردن پیدا کرده است.

در طول فصل جدید گراهام پوتر کمتر به جهانبخش بازی داده است، اما او امروز در بازی با بورنموث برای اولین بار در طول این فصل در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفت و در دقیقه ۳ بازی توانست اولین گل فصل خود را بزند، او در این دقیقه از بازی پاس رو به عقب مایوپی را از گوشه سمت چپ محوطه جریمه با یک ضربه سرضرب و زیبا به زاویه مخالف زد و توپ در گوشه دروازه تیم حریف آرام گرفت.

علیرضا جهانبخش بعد از به ثمر رساندن این گل روی زانو خود نشست و چشم هایش را گرفت تا نشان بدهد در این مدت چه فشار زیادی را تحمل کرده است، شرایط سختی که باعث شده بود هم جایی در ترکیب ثابت برایتون نداشته باشد و هم اردوی آخر تیم ملی ایران را از دست بدهد.

نکته جالب در مورد جهانبخش این است که او فصل قبل ۱۰۲۲ دقیقه در ترکیب برایتون بازی کرده بود و نه موفق به گلزنی شده بود و نه ارسال پاس گل، اما در فصل جدید لیگ جزیره در بیست و پنجمین دقیقه از حضورش در ترکیب این تیم توانست یک گل زیبا بزند. او بعد از اشکان دژاگه و آندرانیک تیموریان به سومین بازیکن ایرانی تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شد که موفق به گلزنی می‌شود.

جهانبخش که پیش از این شایعه‌هایی در مورد جدایی اش از برایتون در پنجره زمستانی به گوش می‌رسید با گلی که امروز زد شاید بتواند نگاه‌ها را به خود تا حدی تغییر بدهد و همچنان به ماجراجویی خود در لیگ برتر انگلیس ادامه بدهد.
 
تعداد بازدید : 952
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->