جمعی از معلمان، شنبه (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند نتانیاهو از ترس بازداشت، سفرش به واتیکان را لغو کرد شهادت ۱۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) ایران به معاهده «منابع ژنتیک و دانش سنتی» پیوست انصارالله یمن: از تهدیدهای رژیم صهیونیستی و آمریکا هیچ هراسی نداریم چین: به حق ایران برای استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای احترام می‌گذاریم قالیباف: زمینه تقویت عملی روابط اقتصادی و فرهنگی بین کشورهای اسلامی فراهم شده است پیام تسلیت دبیر شورای اطلاع رسانی دولت برای درگذشت یک عکاس خبری و یک روزنامه‌نگار سیاسی دادگاهی در دانمارک ۲ فرد را به جرم هتک حرمت قرآن کریم جریمه کرد خروج طالبان از لیست سیاه و جهش همکاری‌های روسیه و افغانستان عراقچی: هیچ سناریویی برای چشم‌پوشی از غنی‌سازی وجود ندارد سفر قریب‌الوقوع وزیر خارجه عراق و رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران ادعای ترامپ: با ایران به توافق می‌رسیم؛ با تجارت با تهران مشکلی ندارم آیین گرامیداشت فردوسی در دانشگاه اقتصاد و روابط بین‌الملل پکن برگزار شد کتاب خاطرات رهبر انقلاب از زندگی پدرشان منتشر می‌شود ترامپ: ممکن است با پوتین تماس بگیرم؛ ما باید دیدار کنیم افزایش شهدای غزه به ۵۳ هزار و ۱۱۹ شهید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) روایت غریب‌آبادی از نشست ایران و ۳ کشور اروپایی در استانبول وزیر بهداشت به سوئیس سفر می‌کند ایران و اوکراین، محور دیدار روبیو با مشاوران امنیت ملی تروئیکای اروپا در استانبول وزیر خارجه تاجیکستان وارد تهران شد قالیباف در مرکز فرهنگی اسلامی اندونزی حضور یافت آیت‌الله علم‌الهدی: شهید رئیسی مدیری کم‌نظیر در مردمی بودن | شهید جمهور سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داد ترامپ: مسئله برنامه هسته‌ای ایران را به هر شکل حل می‌کنیم عبداللطیف رشید: روابط عراق و ایران قوی، مستحکم و تاریخی است حزب‌الله: تحریم‌های آمریکا بی‌اثر است | سلاح‌ خود را بدون تضمین تحویل نخواهیم داد ترامپ: با عربستان، قطر و امارات «دوستی بزرگی» داریم پایان مذاکرات سه جانبه ترکیه، آمریکا و اوکراین (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان و مشکل کمبود معلم و نیروهای خدماتی| پیگیری اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در استان‌ها

  • کد خبر: ۱۳۱۰۴۵
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان و مشکل کمبود معلم و نیروهای خدماتی| پیگیری اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در استان‌ها
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به سفر‌های استانی کمیسیون متبوعش، گفت: در این سفر‌ها ضمن نظارت میدانی از نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، مسائل و مواردی که مدارس و دانشگاه‌ها با آن مواجه هستند، پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به سفر‌های استانی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم‌‎ترین اهداف ما دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و گفت‌وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن‌ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن به نفع معلمان را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور میدانی در استان‌ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می‌شود. متأسفانه یکی از مسائلی که در استان‌ها دیده شده عدم پرداخت به موقع سرانه مدارس است که با وجود پیگیری‌های صورت گرفته، اما پرداختی به مدارس انجام نشده است.

منادی سفیدان، کمبود معلم در استان‌ها و کمبود نیرو‌های خدماتی را از دیگر مسائلی برشمرد که مدارس در استان‌ها با آن مواجه هستند و در این مورد گفت: در همین راستا پیگیری‌هایی از طریق سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است تا مدارس با مسائل مشکلاتی کمتر مواجه شوند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در سفر‌های استانی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش پیگیری می‌‎شود، تحقق برنامه ششم توسعه به ویژه در خصوص آموزش فنی و حرفه‌ای است، که آموزش و پرورش باید ۵۰ درصد آموزش‌های خود را به سمت آموزش مهارتی سوق دهد که این رقم تا کنون ۳۵ درصد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->