تجاوز رژیم صهیونیستی ۸۰ درصد تجهیزات توانبخشی معلولان غزه را نابود کرد ظریف: تنها «تهدید وجودی» برای اسرائیل، صلح است آیت‌الله علم‌الهدی: دیپلماسی باید هماهنگ با میدان عمل کند | نقش راهبردی رهبر معظم انقلاب در دفاع مقدس ۱۲ روزه عملیات بازرسی پلیس تل‌آویو به انفجار ختم شد ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه | ده‌ها فلسطینی شهید شدند چین: با تحریم‌های یک‌جانبه اتحادیه اروپا علیه روسیه مخالفیم گزارش سازمان ملل از نقض حقوق بشر در سویدا حجت‌الاسلام صدیقی: در جنگ به پیروزی‌های پیش‌بینی‌نشده رسیدیم| به یکدیگر گیر ندهید عراقچی: دور جدید مذاکرات تنها با توافق هسته‌ای عادلانه امکانپذیر خواهد بود رژیم صهیونیستی دستور ارسال کمک برای دروزی‌ها در السویدا را داد حاجی‌بگلو: کلام و عمل مسئولان، امیدآفرین و وحدت‌بخش باشد| هر نوع تفرقه‌افکنی مذموم و محکوم است سرلشکر موسوی: پدافند هوایی مقابل هر تهدیدی پاسخ پشیمان کننده می‌دهد عراقچی: اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی موجب تشدید ناامنی در منطقه و جهان می‌شود اردوغان و احمد الشرع درباره حملات رژیم اسرائیل گفت‌و‌گو کردند دمشق درباره خارج کردن نیرو‌های خود از استان السویدا بیانیه صادر کرد قالیباف در منزل شهید حاجی‌زاده حضور یافت المیادین خبر‌های خود درباره فرار جولانی را حذف کرد حملات جدید رژیم صهیونیستی به سوریه (۲۷ تیر ۱۴۰۴) کارکنان سفارت آمریکا در بغداد بازگشتند (۲۷ تیر ۱۴۰۴) رایزنی وزرای خارجه سه کشور اروپایی با عراقچی (۲۷ تیر ۱۴۰۴) وزیر کشور: اتباع مجاز شامل اخراج نخواهند شد المیادین: جولانی دمشق را ترک کرد| ترور سه نفر از اعضای ارشد دولت انتقالی سوریه (۲۷ تیر ۱۴۰۴) نماینده ایران در سازمان ملل: اسرائیل خطرناک‌ترین تهدید علیه صلح در منطقه است ناتو سامانه دفاع موشکی پاتریوت را در اوکراین مستقر می‌کند پیام رهبر معظم انقلاب به خانواده شهید سلامی ابلاغ شد وزیر دفاع: پاسخی قاطع به آمریکا و رژیم صهیونی دادیم و حالا نوبت دیگران است
سرخط خبرها

آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان و مشکل کمبود معلم و نیروهای خدماتی| پیگیری اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در استان‌ها

  • کد خبر: ۱۳۱۰۴۵
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان و مشکل کمبود معلم و نیروهای خدماتی| پیگیری اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در استان‌ها
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با اشاره به سفر‌های استانی کمیسیون متبوعش، گفت: در این سفر‌ها ضمن نظارت میدانی از نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، مسائل و مواردی که مدارس و دانشگاه‌ها با آن مواجه هستند، پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به سفر‌های استانی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: پس از تصویب قانون رتبه بندی معلمان، یکی از مهم‌‎ترین اهداف ما دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و گفت‌وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه بندی و جایگاه آن‌ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن به نفع معلمان را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور میدانی در استان‌ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می‌شود. متأسفانه یکی از مسائلی که در استان‌ها دیده شده عدم پرداخت به موقع سرانه مدارس است که با وجود پیگیری‌های صورت گرفته، اما پرداختی به مدارس انجام نشده است.

منادی سفیدان، کمبود معلم در استان‌ها و کمبود نیرو‌های خدماتی را از دیگر مسائلی برشمرد که مدارس در استان‌ها با آن مواجه هستند و در این مورد گفت: در همین راستا پیگیری‌هایی از طریق سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است تا مدارس با مسائل مشکلاتی کمتر مواجه شوند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در سفر‌های استانی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش پیگیری می‌‎شود، تحقق برنامه ششم توسعه به ویژه در خصوص آموزش فنی و حرفه‌ای است، که آموزش و پرورش باید ۵۰ درصد آموزش‌های خود را به سمت آموزش مهارتی سوق دهد که این رقم تا کنون ۳۵ درصد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->