قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش و پرورش خراسان رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود آخرین اخبار از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۳ مرداد ۱۴۰۳) پشه آئدس عامل ۴ بیماری | ۸۰ درصد مبتلایان تب دنگی علائم خفیف دارند همه در مدیریت مصرف آب همراه باشیم دهک‌های یک تا چهار، با ۱۰۰ میلیون تومان صاحب‌خانه می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٣ مرداد ١۴٠٣) | دمای مشهد به ۴۰ درجه می‌رسد چاقی ارتباط تنگاتنگی با اضطراب و افسردگی دارد ابلاغ شیوه نامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برنامه رژیم غذایی باید زیر نظر پزشک متخصص تغذیه انجام شود صادرات داروی ایرانی سکته مغزی و قلبی سردرد‌های ناگهانی شب نیاز به بررسی پزشکی دارد گرمای شدید در کشور تا چه زمانی تداوم دارد؟ صدور احکام جدید حقوق بازنشستگان کشوری پس از محاسبه حقوق شاغلان همتراز آن‌ها دریافت ارز اربعین و خروج از مرز‌ها بدون ثبت‌نام در سامانه سماح ممکن نیست
سرخط خبرها

۵ فوتی و مصدوم در جاده‌های خراسان رضوی طی شبانه روز گذشته (۳ آبان ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۱۳۲۰
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
۵ فوتی و مصدوم در جاده‌های خراسان رضوی طی شبانه روز گذشته (۳ آبان ۱۴۰۱)
رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از فوت و مصدومیت ۵ نفر در جاده‌های خراسان رضوی در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، میش‌مست، رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی گفت: در شب گذشته در شهرستان جوین به سمت سبزوار بر اثر برخورد وسیله نقلیه با یک موتورسیکلت یک نفر فوت کرده است.

وی افزود: بر اثر برخورد وسیله نقلیه با عابرپیاده در محور سبزوار به سمت داورزن یک نفر فوت کرده است. امروز نیز یک فقره تصادف در محور چناران به مشهد رخ داد که ۳ نفر مصدوم شدند.

میش‌مست گفت: هم اکنون در محورهای سبزوار، تربت‌‌حیدریه، فریمان و همچنین نقاطی از اطراف مشهد شاهد بارندگی‌های خفیف هستیم. در محور مشهد به سمت چناران در مسیر رفت و برگشت تا پل گلبهار شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم.

منبع: اخبار مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->