عملیات امداد و نجات آتش نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیام تسلیت شهردار مشهد در پی جان باختن تعدادی از شهروندان در سیل اخیر قدردانی شهردار مشهد از خادمان شهری پس از بارش سیل‌آسای امروز | شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند + فیلم گزارش ۳۱ نقطه آبگرفتگی معابر در سطح شهر مشهد طی بارندگی امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آماده‌باش نیرو‌های خدمات شهری تا بازگشت کامل مشهد به شرایط عادی + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۲ میلی‌متر بارش در مشهد طی ۳۰ دقیقه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: آب‌گرفتگی سطح شهر در حال کنترل است + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکنون حدود ۵ هزار زائر پیاده وارد مشهد شدند (۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی ویژه مترو مشهد به سمت فرودگاه و راه‌آهن + فیلم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت سرخس پس از بارش باران و جاری شدن سیل از زبان فرماندار | خسارت مالی، نامعلوم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس از باران سیل آسا شهر در آرامش نسبی است| خسارت جانی در سیل مشهد نداشتیم(۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آخرین وضعیت طرقبه و شاندیز پس از بارش شدید باران از زبان فرماندار | یک نفر از مرگ حتمی نجات یافت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان: صف اعتراض را از آشوب جدا کنید

  • کد خبر: ۱۳۱۵۵۵
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان: صف اعتراض را از آشوب جدا کنید
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه گفت: اکثریت آشوب‌گران به آسیب‌های اجتماعی مبتلا هستند. معتاد و دزد هستند. نمی‌گویم چند میلیون نفر آسیب‌دیده اجتماعی داریم، اما آسیب‌دیدگان اجتماعی سربازان آماده دشمن هستند و دشمن در هر آشوبی به آنان نگاه می‌کند. آسیب‌‌دیدگان اجتماعی آتش زیر خاکستر هستند و با یک سوژه همه چیز را می‌سوزانند.

گروه سیاست | شهرآرانیوز؛ حجت الاسلام محمدباقر فرزانه امروز در همایش بزرگ حامیان ولایت که در محکومیت فتنه اخیر کشور برگزار شد، بیان کرد: اگر روحانیت نبود نه انقلاب پیروز می‌شد، نه نظام بر منبای دین تشکیل می‌شد و نه تا کنون باقی می‌ماند. انقلاب با دین پیوند خورده و از دین جداشدنی نیست. انقلاب از دین جوشیده و روییده است و پشتوانه و حمایت مومنان در سراسر ایران و جهان را دارد.

وی افزود: در تاریخ ملت‌های مسلمان ایرانیان بیشترین تلاش را انجام داده‌اند. به اندازه مردم ایران کسی در دنیا برای دین تلاش نکرده است.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: مطمئن باشید به دلیل استحکام انقلاب، این حرکت‌ها و حرکت‌های سخت‌تر از این به جایی نخواهد رسید. انقلاب دشمن دارد و با آن دشمنی می‌شود. نباید انتظار داشت که انقلاب به این اندازه بجوشد و رشد کند، اما با آن دشمنی نشود.

فرزانه خاطرنشان کرد: دشمن در هر مقطعی برای ضربه زدن بسته‌ای تهیه کرده است. فتنه سال ۸۸ حاصل فعالیت یک دهه کار دشمن بود. امروز نیز بسته دیگری توسط دشمن ارائه شده است. دشمن برای پیش‌بردن کار‌ها و هدف‌های خود ۷ میلیارد دلار هزینه کرده است که اکثر آن توسط دولت سعودی خرج می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن در گذشته با قدرت بیشتر خود و ضعف ایران نتوانست به نتیجه برسد، چه برسد به امروز که قدرت ایران افزایش پیدا کرده و ضعف دشمن نیز بیشتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه تصریح کرد: امروز یک نهاد نوپا و تقویت شده در لبنان اسرائیل و آمریکا را از پا در آورده است. سنگر‌های عظیم انقلاب در خارج از ایران زده و اعلام قدرت کرده، آنوقت چطور توقع دارید دشمن به نتیجه برسد؟

فرزانه با اشاره به داستان حضرت ابراهیم و به سرد شدن آتش پس از پرتاب حضرت به درون آتش تاکید کرد: چرا آتش نمرود پیش از افتادن حضرت ابراهیم (ع) به گل تبدیل نشد؟ چون باید حضرت ابراهیم خودش را در اوج وحشی‌گری دشمن و اوج مظلومیت حق خودش را به آتش می‌انداخت.

وی اضافه کرد: اوج قدرت باطل و اوج مظلومیت حق آغاز نقطه پیروزی است. امام خمینی (ره) پیروزی حق را در اوج وحشی‌گری باطل می‌دانست. وقتی نیرو‌های انقلاب همانند برگ خزان به زمین می‌ریزند و شهید می‌شوند و در یک روز بیش از ۳۰۰ نفر در یک شهر تشییع می‌شوند، این آغاز پیروزی است.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به چند نکته ضروری برای جامعه روحانیت گفت: رهبری مهربان، عالم، آگاه و کارآمد داریم. اطاعات از رهبری یک شرط برای بقا و پیروزی است.
وی افزود: کار امنیتی و قضایی به شدت لازم است. وحشی‌گری را نمی‌توان بدون پاسخ گذاشت. مسئول‌های امنیتی باید لیدر‌های آشوب‌ها را شناسایی کنند.

فرزانه تاکید کرد: مسئولان باید برای کاهش مشکلات اقتصادی تلاش کنند. مسئله فقر را کوچک نبینیم. همانطور که مقام عظم رهبری فرمودند آنجا که فقر وجود دارد، عفت از بین می‌رود. فقر قابل تحمل برای همه نیست.

وی ادامه داد: مسئولان همچنین باید آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند و کسانی که به آسیب‌های اجتماعی مبتلا شده‌اند را نجات دهند. اکثریت آشوب‌گران به آسیب‌های اجتماعی مبتلا هستند. معتاد و دزد هستند. نمی‌گویم چند میلیون نفر آسیب‌دیده اجتماعی داریم، اما آسیب‌دیدگان اجتماعی سربازان آماده دشمن هستند و دشمن در هر آشوبی به آنان نگاه می‌کند. آسیب دیدگان اجتماعی آتش زیر خاکستر هستند و با یک سوژه همه چیز را می‌سوزانند.
امام جمعه موقت مشهد با اشاره به اینکه اعتراض را از آشوب جدا کنید، تاکید کرد: وحشی‌گری‌ها و آشوب را از اعتراض و حرف مردم جدا کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->