ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جدایی محتمل یزدانی و مرادمند در نیم فصل!

  • کد خبر: ۱۳۲۰۸۶
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
جدایی محتمل یزدانی و مرادمند در نیم فصل!
از ۱۱ هفته‌ای که از لیگ برتر می‌گذرد، کاملا مشخص است دو مدافع محبوب فرهاد مجیدی جایی در تفکرات ریکاردو ساپینتو ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات اینطور به نظر می‌رسد از میان محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی حداقل یکی در نیم فصل از استقلال جدا می‌شوند.

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی فصل قبل تا پیش از اعزام به خدمت سربازی از مهره‌های دفاعی اصلی استقلال بودند، اما با روی کار آمدن ریکاردو ساپینتو شرایط برای آن‌ها به کلی تغییر کرده است.

در طول ۱۱ هفته‌ای که از لیگ برتر می‌گذرد سیاوش یزدانی حتی یک دقیقه هم برای استقلال بازی نکرده است و مرادمند هم در بازی با فولاد که عارف غلامی از حضور در تمرینات منع شده بود بازی کرد و در ۱۰ بازی بعدی نیمکت نشین یا سکونشین شد.

این موضوعی است که مرادمند و یزدانی را به طور جدی به فکر جدایی انداخته و احتمال اینکه در نیم فصل یکی از آن‌ها یا هر دو از استقلال جدا شوند بسیار زیاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->