تماس‌های مزاحمی به اورژانس مشهد همچنان افزایشی است درخواست شهریه ۸۰ تا ۹۵ میلیون تومانی توسط برخی مدارس غیر دولتی پیش‌بینی افزایش دما در کشور (۱۱ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان (۱۱ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تأخیری در پرداخت حق‌التدریس معلمان نداریم طولانی‌شدن روند بهبود زخم بیش‌از دو هفته، علامت هشداردهنده بیماری سالک است عفونت آنفلوانزای معده به طور معمول، در کودکان بروز می‌کند ثبت نام حج عمره چه زمانی اعلام می‌شود؟ انجام ورزش و فعالیت‌های کاری متناسب با توانمندی بدنی، از انقباضات و درد‌های عضلانی جلوگیری می‌کند ۳۲۰ بیمار فنیل کتونوری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند ۳ مرکز خدمات جامع سلامت مشهد به صورت آموزشی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند  این سه محصول آرایشی غیرمجاز هستند | اعلام اسامی از سوی سازمان غذا و دارو اهدای چهار هزار لیتر شیر مادر به نوزادان نارس مشهدی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تداوم بارش‌های باران در خراسان رضوی (٩ آبان‌ماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۲۱۹۵
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
تداوم بارش‌های باران در خراسان رضوی (٩ آبان‌ماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۶ و ١۶ درجه در نوسان بوده است، افزود: امروز دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٢ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١١ درجه خواهد رسید.

گروه جامعه|شهرآرانیوز، زهرا آهنگرزاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ٣ درجه سردترین و بردسکن با بیشینه دمای ٢۵ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌ سبزوار ۴٠ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است و بیشترین مقدار بارش ٠.٢ میلی‌متر از شهرستان سرخس گزارش شده است.

آهنگر زاده ادامه داد: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی انتظار داریم تا ساعات بعدازظهر امروز جوی نسبتا پایدار در سطح استان برقرار باشد، اما از اواخر وقت از نواحی غرب استان بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد، به‌گونه‌ای که در نواحی غرب و جنوب غرب شاهد بارش باران با احتمال رعد‌و‌برق وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا بر میزان و گستردگی بارش‌ها و سرعت وزش باد افزوده می‌شود و در مناطق نیمه شمالی استان بارش باران بیشتر خواهد شد. این سامانه بارشی تا پایان هفته ادامه دارد. برای امروز و فردا روند افزایشی دما را خواهیم داشت، اما برای روز چهارشنبه کاهش محسوس دما به ویژه در دمای روزانه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۵٣ بوده است، هم‌اکنون نیز شاخص کیفیت هوا ۵٣ در شرایط قابل قبول قرار گرفته است. ایستگاه‌های سرافرازان، مفتح، خاقانی، کریمی، شهر و شهید آوینی در شرایط قابل قبول قرار دارند و ایستگاه‌های سمزقند، پایانه امام رضا‌(ع)، خیام شمالی، امامیه و چمن در شرایط پاک قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->