هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۷ مرداد ۱۴۰۳) در نشست مشترک کمیسیون خدمات شهری شورای شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد بررسی شد| پروژه‌های نیمه‌تمام تعیین تکلیف می‌شود + ویدئو روز داغ مشهد از دریچه بازار و اصناف + فیلم (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد جدی بازرسان اصناف با گرانفروشی در نمایشگاه مبلمان مشهد (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیلی چهارساعته مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌های مشهد تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ عرصه میدان شهدای مشهد کانون اصلی فعالیت‌های فرهنگی و زیارتی دهه پایانی ماه صفر پس از نیم قرن، ۱۹۰ هکتار از اراضی آرامستان بهشت‌رضا(ع) سنددار شد بازار‌های سیار مشهد در پی افزایش دما، فردا (یکشنبه، ۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند فردا (یکشنبه، ۷ مرداد ۱۴۰۳) ساعت سرویس‌دهی مترو مشهد در پی گرما تغییر می‌کند روزگار تلخ یک سازه تاریخی در مشهد| آسیاب «کنه‌بیست» خراب است و میراث‌فرهنگی خواب اعمال‌قانون ۱۴۷۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۶ مرداد  ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان جهاد، بزرگراه شهید چراغچی و خیابان امام‌خمینی(ره) در مشهد (۶ مرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۶ مرداد ۱۴۰۳) زمین «روز بازار» مجیدیه مشهد به‌زودی آسفالت می‌شود بولوار تازه تاسیس قمربنی‌هاشم(ع) مشهد آماده بهره‌برداری | تقاطع مصلی به بولوار حر متصل می‌شود پارک تخصصی «کودک و سلامت» در مشهد احداث می‌شود مشکلات مُلک آباد روی میز شورای شهرستان | از کمبود اتوبوس تا کیفیت آب تغییر در ساعت فعالیت پاکبانان و باغبانان مشهدی از شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) تولید ۸۸ هزار تن آسفالت در کارخانه شهید مجیدی مشهد | رکورد تولید آسفالت شکست مرگ دلخراش سرنشین سمند در کمربند سبز مشهد (۵ مرداد ۱۴۰۳) دیدار رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با مدیر عامل سازمان مدیریت آرامستان‌های مشهد
سرخط خبرها

تداوم فرهنگ بسیجی در مدارس فرصت مغتنمی است

  • کد خبر: ۱۳۲۴۵۸
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
تداوم فرهنگ بسیجی در مدارس فرصت مغتنمی است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تداوم فرهنگ بسیجی و استمرار بسیج دانش‌آموزی در مدارس ایران فرصتی مغتنم است که جوانان ما با روحیه انقلابی و متدینانه به‌منظور افتخار‌آفرینی برای کشور تربیت می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز همایش تحلیف فرماندهان بسیج دانش‌آموزی و یادبود دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی شیراز با عنوان «رفیق شهیدم» در سالن معلم پژوهش سرای فرهنگ و ادب مشهد برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، سرپرست هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، گفت: دانش‌آموزان ایران به‌خصوص بسیج دانش‌آموزی در طول تاریخ افتخارات زیادی را برای انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

به گفته وی، حضور قهرمانه دانش‌آموزان ایرانی در دوران دفاع مقدس یک دوره پر‌افتخاری است که هیچ‌گاه از حافظه مردم ایران پاک نخواهد شد. تداوم فرهنگ بسیجی و استمرار بسیج دانش‌آموزی در مدارس ایران فرصت مغتنمی است که جوانان ما با روحیه انقلابی و متدینانه به‌منظور افتخارآفرینی برای کشور تربیت می‌شوند.

وی تصریح کرد: در شرایط اخیر که استکبار جهانی دنبال اغتشاش در کشور بود بهترین پاسخ را همین دانش‌آموزان خواهند داد و امیدواریم این‌بار که دشمنان انقلاب با باروت این نوجوانان بازی کردند ان‌شاءالله با هیمنه آتش نوجوانان اسلامی کاخ استکبار جهانی و اندیشه باطل آن‌ها آتش بگیرد و برای همیشه از روی زمین محو شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌اکبر افراسیابی، جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام در خراسان رضوی، با حضور در این مراسم گفت: انتظار داریم فرمانده‌های پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی مسلح به سلاح‌های روز انقلاب اسلامی باشند و بتوانند از انقلاب دفاع کنند. به‌طبع کسی که فرمانده است و بصیرت و آگاهی دارد، می‌تواند یک راهبر خوب باشد. خیلی از فرماندهانمان در دفاع مقدس و جنگ سرد خودشان جزو ازخودگذشته‌ترین افراد بودند که توانستند دفاع مقدس را در آن برهه راهبری و هدایت کنند.

به گفته سردار افراسیابی، امروز هم در جنگ نرم فرماند‌ه‌های واحد بسیج دانش‌آموزی در پیشانی کار هستند و آینده‌سازان کشور هستند. جنگ نرم و جنگ سخت خیلی تفاوت دارد. در جنگ سخت دشمن مشخص است اما در جنگ نرم دشمن مشخص نیست و هدف تسخیر افکار یک جامعه است. امروز در مسائلی که در جامعه داریم، فضای مجازی و رسانه ابزار دشمن شده است که جامعه را بمب‌باران افکار خودشان می کنند و با بزرگ‌نمایی مسائل در بنگاه‌های بزرگ خبرپراکنی دروغ‌ها بر افکار عمومی سوار می‌کنند.

وی تأکید کرد: در چند شب پیش در اعتراض‌های دانشگاه آزاد مشهد به دروغ گفتند مأموران انتظامی آنجا را محاصره کرده‌اند و ضرب و شتم می‌کنند و مردم را به آنجا کشاندند و با تکرار دروغ و بزرگ‌نمایی جو را متشنج کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->