«پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات پخش «سلمان فارسی» سال ۱۴۰۵ کلید می‌خورد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ تجلیل از «آلفونسو کوارون» در جشنواره لوکارنو
سرخط خبرها

واکنش مجری مشهور تلویزیون به خبر مهاجرتش

  • کد خبر: ۱۳۲۶۰۱
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
واکنش مجری مشهور تلویزیون به خبر مهاجرتش
سیاوش صفاریان‌پور مجری مشهور تلویزیون به شایعه مهاجرت و حضور در شبکه‌های فارسی زبان واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیاوش صفاریان‌پور مجری تلویزیون به شایعه مهاجرت و حضور در شبکه‌های فارسی زبان واکنش نشان داد.

این روزها بازار خداحافظی ناشناس‌های صداوسیما داغ است حال در این میان سیاوش صفاریان‌پور از مجریان و برنامه‌سازان صداوسیما متنی منتشر کرده و در آن از قصد خود پرده برداشته است.

در متن صفاریان‌پور آمده است: «همکار محترمی گفت شنیدم قصد رفتن به فلان شبکه خارج از ایران را داری! گفتم، این از کم‌عقلی شایعه‌ساز است، شاید هم آرزویش را گفته‌. اگر میل و خواستی بود سال‌ها قبل رفته بودم! پس خوشحال نباشد، قصدم ماندن و ساختن است! به همان قرار و کار این سال‌ها، آموختن و ترویج علم علیه جهل و خرافات!»

 

واکنش مجری مشهور تلویزیون به خبر مهاجرت اش

منبع: وقت صبح

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->