پرش در جا در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ تیر ۱۴۰۳) آخرین اخبار از پرداخت وام اربعین ۱۴۰۳ طلا به کانال بالاتر ورود کرد | قیمت طلا و سکه در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تردد در جاده مخصوص تهران-کرج محدود شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازگشت دلار به کانال ۵۸ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۲۷ تیر ۱۴۰۳) فروش محصول سایپا از یکشنبه آینده (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات و لینک ثبت‌نام وزیر نفت: سوخت پایدار تامین و بدون مشکل ارائه می‌شود بالاخره پایان کار ۱۹ هزار واحد مسکن مهر گلبهار صادر می‌شود خراسانی‌ها می‌توانند دست کم ۲۰ درصد قطعات خودرو‌های کشور را  تأمین کنند معامله غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن توسط بنگاه‌های املاک | فریب سوداگران را نخورید قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | میوه گران شد آیا ترور ناموفق ترامپ رکورد جدیدی برای قیمت جهانی طلا ثبت می‌کند؟ قیمت طلا در بازار جهان (۲۶ تیر ۱۴۰۳) سهم ۷۰ درصدی خراسان رضوی از تجارت ایران و افغانستان قیمت جدید دام زنده اعلام شد (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام خودرو‌های فرسوده در سامانه نوسازی ناوگان + لینک | سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چقدر است؟ قیمت بلیت هواپیما به مقصد عراق پرواز کرد! | قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما به نجف چقدر است؟ سازمان بازرسی: از تعطیلی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد و بیکاری ۴۰۰ نفر جلوگیری شد استقرار ۱۱ جایگاه ارزاق عمومی و ۵ نانوایی در اطراف حرم مطهر رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی گوشی‌های موبایل کارکرده را چند بخریم؟ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + یک اطلاعیه مهم بازار بورس متعادل به استقبال تعطیلات محرم رفت | گزارش وضعیت بورس (۲۴ تیر ۱۴۰۳) نشست شورای معادن خراسان‌رضوی با حضور استاندار برگزار شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) مهلت ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی تا چه زمانی است؟ قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۲۴ تیر ۱۴۰۳) پیامک سازمان مالیاتی؛ مهلت اظهارنامه شرکت‌ها تمدید نمی‌شود
سرخط خبرها

تولید ۴ محصول جدید خانواده هایما در «ایران‌خودرو»|هایما 8S به زودی وارد بازار می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۲۶۳۰
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
تولید ۴ محصول جدید خانواده هایما در «ایران‌خودرو»|هایما 8S به زودی وارد بازار می‌شود
مدیر عامل ایران خودرو گفت: از ابتدای سال جاری مقرر بود که هر ماه شاهد یک رونمایی جدید در گروه صنعتی ایران خودرو باشیم و در آبان ماه نیز رونمایی از محصول هایما 8S صورت گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی خطیبی امروز (۱۱ آبان) در آیین آغاز تولید انبوه خودرو هایما 8S که در محل هتل هما شماره ۱ مشهد برگزار شد، اظهار کرد: محصول هایما 8S سومین محصول از خانواده هایما بوده که در گروه ایران خودرو تولید شده است. به اعتقاد بنده و فعالین صنعت خودرو این محصولات با اقبال و پدیرش خوبی در جامعه و بازار خودرو از سمت مشتریان مواجه شده است.

وی افزود: به زودی در بهمن‌ماه سال جاری به این گروه محصول جدید اضافه شده و سال جاری را با تولید ۴ محصول جدید خانواده هایما به پایان می‌بریم.
مدیر عامل ایران خودرو بیان کرد: تنوع محصول احترام به سلیقه و خاص مشتریان است. در روش‌های فروش همیشه اعتقاد ما این بوده تنوع فروش اهمیت لازم را داشته تا مشتریان با توانایی مالی مختلف بتوانند محصولات را خریداری کنند.

به گفته وی، در حال حاضر هایما از گردونه قرعه‌کشی و الزامات وزارت صمت خارج شده و بهتر و با کیفت‌تر عرضه می‌شود. در طراحی برای فروش این محصول مقدار قابل توجهی تسهیلات برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

در ایران خودرو خراسان که امروز به نهاد تخصصی خودرو‌های اس یو وی تبدیل شده است با کمک نمایندگان مجلس و سایر مسئولین قصد داریم با خط پرس شاپ مجموعه را مستقل و خودگران نماییم.

خطیبی با اشاره بر اینکه هایما 8S به زودی وارد بازار می‌شود، ادامه داد: پروژه دیگری که در مجموعه ایران خودرو خراسان پیگیری خواهد شد، راه اندازی خط تولید پلوس است. در حقیقت در گروه ایران خودرو به معنای واقعی به دنیال این هستیم تا از نطر تمام شاخص‌های کمی و کیفی ایران خودرو را به وضعیت بهتر برسانیم. به گفته وی، ایران خودرو از نظر شاخص‌های کیفی و از نظر کمی و شاخص تولید محصولات ایران خودرو در این هشت ماه رشد بسیار خوبی داشته است.

به گفته وی، امیدواریم تا پایان سال جاری ۵۰۰۰ هزار دستگاه خودرو هایما 8S تولید شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->