«نسیم صدقی» کیست و چگونه کشته شد؟+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۳۳۲۰۶
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
«نسیم صدقی» کیست و چگونه کشته شد؟+ جزئیات
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی درباره ماجرای کشته‌شدن نسیم صدقی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، کشته‌سازی و ارتباط دادن فوت افراد مختلف و به ویژه بانوان به ماجرای اغتشاشات اخیر جزو پرونده روزانه و دائمی ضدانقلاب است که با همراهی رسانه‌های خودفروخته و معاند نسبت به اجرایی سازی آن اقدام می‌کنند.

پس از گذشت چند روز از ماجرای فوت «فرشته احمدی» در منزل خود در مهاباد و شبهه آفرینی ضدانقلاب در خصوص دلایل مرگ این بانو، بار دیگر استان آذربایجان‌غربی و این بار شهرستان ارومیه مورد توجه آن‌ها بوده و درگذشت دختری به نام «نسیم صدقی» در کانون توجهات قرار گرفته است.

«نسیم صدقی» دختر ۲۳ ساله اهل شاهین‌دژ است که در محلی خارج از محدوده شهر ارومیه و به طرز مشکوکی به قتل رسیده است. همین امر باعث شد تا کانال‌های ضدانقلاب نسبت به انتشار خبر فوت وی در جریان اغتشاشات اخیر و توسط نیرو‌های امنیتی اقدام کنند.

اما تنها چند ساعت پس از انتشار خبر دروغین، این خبر توسط خانواده و نزدیکان نسیم تکذیب شده و اعلام شد که کل ماجرای فوت وی نیز وارونه جلوه داده شده است.

با این حال، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی صبح امروز و در گفت و گویی خبری از شناسایی قاتل و دستیاران وی در ماجرای قتل نسیم صدقی خبر داد و اظهار داشت: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر ۲۳ ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فورا به محل اعزام شدند.

سرهنگ صادق شکری افزود: طی بررسی‌ها مشخص شد که این دختر پس از مشاجره‌های لفظی بر سر اختلافات شخصی و خانوادگی، از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله واقع شده و جان باخته است.

وی با بیان اینکه ۳ نفر مرتبط با این قتل توسط پلیس دستگیر شده‌اند، گفت: قاتل شناسایی شده، ولی هنوز متواری است و تلاش‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->