خارج کردن تومور ۱۱ کیلویی از شکم بیمار در استان فارس + عکس ابتلا به یک بیماری درصورت دیر خوابیدن ثبت ۱۰ هزار و ۴۳۳ ولادت ایرانیان خارج از کشور در سال ۱۴۰۲ اگر تمام روز سر پا باشید، چه بلایی سر بدنتان می‌آید؟ اعلام ممنوعیت ترافیکی مراسم چهلم شهید رئیسی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳) | جوّ پایدار در استان حاکم شد آزادسازی نرخ بلیت هواپیما رقابت میان ایرلاین‌ها را افزایش می‌دهد | قیمت بلیت مشهد-تهران ۲ میلیون و ۵۰۰ خواهد شد بازگشت آخرین کاروان حجاج خراسانی از سرزمین وحی به مشهد در ۱۴ تیر ۱۴۰۳ فوت ۹۴ موتورسوار تهرانی در تابستان ۱۴۰۲ زائران اربعین از کدام مرزها می‌توانند تردد کنند؟ یک کشته و ۶ مصدوم براثر تصادف در جاده فریمان- تربت‌جام (۱۱ تیر) ویدئو | زورگیری در بولوار سجاد مشهد خدمت‌رسانی ثبت‌احوال برای صدور شناسنامه المثنی پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آیا روانشناسی مثبت‌اندیشی آینده‌ای در آن دارد؟ به این دلایل مهم شب‌ها از پنکه استفاده نکنید آغاز عملیات ژئوتکنیک در تصفیه‌خانه آزادی مشهد تحول در راهبری افراد کم‌بینا با فناوری واقعیت‌افزوده تماس‌های مزاحمتی به اورژانس مشهد همچنان افزایشی است ۴۰ نکته درباره معایب و مزایای کولر گازی درخواست شهریه ۸۰ تا ۹۵ میلیون تومانی توسط برخی مدارس غیر دولتی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دختر ۱۳ساله کرجی بر اثر سقوط از پشت بام خانه جان باخت

  • کد خبر: ۱۳۳۳۲۲
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
دختر ۱۳ساله کرجی بر اثر سقوط از پشت بام خانه جان باخت
رییس پلیس آگاهی استان البرز از فوت یک دختر دانش آموز بر اثر سقوط از پشت بام یک خانه در مهرشهر کرج خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد نادربیگی، از فوت یک دختر نوجوان در مهرشهر کرج خبر داد و گفت: این دختر که حدودا ۱۳ ساله است از پشت بام یک منزل مسکونی در منطقه فاز چهارم مهرشهر سقوط کرده است.

وی افزود: طبق بررسی‌های ماموران نیروی انتظامی، مادر این دختر که دانش آموز پایه هفتم بوده است، در اظهاراتی بیان داشته که حادثه در زمان غیبت مادر رخ داده است.

وی با بیان اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، یادآور شد: بنا به گفته مادر این دختر خانم، صبح امروز بخاطر نامساعدت بودن حال دخترشان و پیگیری درسی به مدرسه مراجعه کرده که به هنگام بازگشت با جسد بی جان وی در محوطه واحد مسکونی مواجه می‌شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->