استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص
سرخط خبرها

توس مسیر مشهد، فاتح جدال پر حاشیه بدمینتون

  • کد خبر: ۱۲۸۱۹۵
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
توس مسیر مشهد، فاتح جدال پر حاشیه بدمینتون
تیم بدمینتون توس مسیر مشهد در رقابتی سخت و پر حاشیه که ۶ ساعت به طول انجامید موفق شد بازی باقیمانده از هفته ششم لیگ برتر آقایان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته ششم لیگ برتر بدمینتون ایران در حالی به پایان رسید که تیم توس مسیر مشهد در بازی باقیمانده از این هفته، میزبان تیم هدف سمنان بود.

محمد زرچی، امیررضا بیانی، جواد غریب، سینا سالاری و مهدی رضایی بازیکنان توس مسیر در این دیدار بودند که موفق شدند تیم سرخت هدف سمنان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند.

باخت دور از انتظار زرچی

نخستین بازی بین محمد زرچی و محسن معصومی برگزار شد. زرچی که عموما به عنوان بازیکن آخرین دیدار در ترکیب قرار می‌گرفت، در این بازی اولین نبرد را انجام داد و در گیم نخست موفق شد تا ۲۱ بر ۱۷ پیروز شود.
زرچی گیم دوم را هم خوب شروع کرد و تا امتیاز ۱۹ بر ۱۵ هم از حریف جلو بود. اما برخی اشتباهات فردی و آسیب دیدگی سبب شد تا بازی برده را با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ واگذار کند تا همه چیز به گیم آخر کشیده شود.

معصومی با برد در گیم دوم و آمادگی بدنی بیشتر موفق شد تا گیم پایانی را با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ به سود خود به پایان برساند.

 

توس مسیر مشهد، فاتح جدال پر حاشیه بدمینتون

 

بیانی و دومین شکست

دومین بازی در حالی برگزار شد که امیررضا بیانی اولین بازی خود در این فصل از لیگ برتر را برگزار کرد.
بیانی در گیم نخست با ارائه بازی‌ای پر استرس و پر اشتباه، نتیجه را با امتیاز ۲۱ بر ۱۲ به متین مقیمی واگذار کرد. بازی او در گیم دوم بسیار روان پیش رفت و حتی احتمال پیروزی نیز می‌رفت، اما باز هم با اشتباهات فردی، این بازی نیز به سود نماینده سمنان به پایان رسید.

وقتی ورق برگشت

با آغاز بازی‌های دونفره ورق مبارزه به سمت نماینده جوان مشهد برگشت.

بازی جواد غریب و محمد زرچی با امیرعلی داوودی و پیام یغمایی در حالی برگزار شد که دوبل مشهد در عرض کمتر از ۲۰ دقیقه و با ارائه بازی‌ای روان موفق شد با نتایج یکسان ۲۱ بر ۹، دوبل سمنان را مغلوب سازد تا نتیجه تیمی همچنان ۲ بر ۱ به سود سمنان باشد.

 

توس مسیر مشهد، فاتح جدال پر حاشیه بدمینتون

 

توس مسیر برای بازگشت امید به اردوگاه خود، نیازمند پیروزی در بازی چهارم بود. دوبل مهدی رضایی و سینا سالاری در حالی به مصاف محمد ستاره و متین مقیمی رفت که سالاری بخاطر سرماخوردگی از فرم ایده آل خود به دور بود و نتیجه نزدیک گیم اول این را نشان داد. پسران مشهد بازی را در این گیم با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ پیروز شدند. آماده شدن سالاری در گیم دوم به کمک رضایی آمد تا دوبل موفق مشهد نتیجه گیم دوم را با امتیاز ۲۱ بر ۱۶ به سود خود به پایان برد و همه چیز به بازی نهایی گره خورد.

 

توس مسیر مشهد، فاتح جدال پر حاشیه بدمینتون

 

بازی انفرادی آخر بین مهدی رضایی و محمد ستاره برگزار شد. رضایی با آمادگی کامل و به قصد پیروزی تیمش پا به میدان گذاشت و ستاره نیز تلاش داشت تا تیمش دست خالی از مشهد نرود.

رضایی که هفته گذشته فرزین خانجانی را با بردی قاطع مغلوب ساخته بود، در این رقابت نیز با قدرت شروع کرد و گیم اول را ۲۱ بر ۶ پیروز شد و در گیم دوم نیز ستاره بیشتر از ۱۲ امتیاز کسب نکرد تا رویای پیروزی مقابل نماینده مشهد به ناامیدی بدل شود.

در نهایت تیم توس مسیر در حضور هواداران خود، نماینده سمنان را ۳ بر ۲ شکست داد.

 

توس مسیر مشهد، فاتح جدال پر حاشیه بدمینتون

 

حواشی بازی مشهد-سمنان

بازی برخلاف بار فنی خوبی که داشت، حواشی فراوانی هم با خود داشت. محمد ستاره بازیکن اصلی تیم هدف سمنان بار‌ها ضمن ایجاد تنش با سکوی تماشاچیان و توهین به دبیر هیئت بدمینتون، از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد.

تماشاچیان توس مسیر با تشویق‌های خود، تمرکز حریف را برهم ریختند و همین عاملی برای تنش میان آنان و بازیکنان و مربی سمنان شد و در برخی دقایق بازی، شاهد رفتار‌های خوبی از سکو‌ها نبودیم.اعتراضات فراوان هر دو تیم به داوران بازی، از دیگر حواشی این رقابت بود.

تیم سمنان نسبت به داوری اعتراضات فراوانی داشت و حتی محسن معصومی از احسان حمیدی داور بازی کارت زرد هم گرفت. در ادامه، مصطفی پهلوان مربی هدف سمنان نیز با سرداور بازی بحث کرد و نسبت به وضعیت میزبانی اعتراض داشت. سرپرست تیم توس مسیر هم در برخی دقایق بازی با اعتراض شدید به عملکرد داوری از پایمال شدن حق بازیکنان خود گلایه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->