آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی
سرخط خبرها

اولین تریلر رسمی انیمیشن «پینوکیو» گیرمو دل تورو + ویدئو

  • کد خبر: ۱۳۴۱۰۳
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
اولین تریلر رسمی انیمیشن «پینوکیو» گیرمو دل تورو + ویدئو
نتفلیکس اولین تریلر رسمی انیمیشن «پینوکیو» (Pinocchio) را منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - در طول تابستان گذشته یک تیزر تریلر از از انیمیشن استاپ موشن پینوکیو به کارگردانی گیرمو دل تورو منتشر شد که طی آن با برخی از شخصیت‌های این اثر آشنا شدیم. اکنون نتفلیکس اولین تریلر رسمی این انیمیشن را منتشر کرده و به این ترتیب طرفداران می‌توانند بیشتر با فضای اقتباس جدید پینوکیو آشنا شوند.

این استاپ‌موشن در حقیقت بر اساس رمان ماجرا‌های پینوکیو، اثر کارلو کلودی (۱۸۸۳) ساخته شده است. در تریلر منتشر شده نگاه گسترده‌تری به پسر چوبی پدر ژپتو و شخصیت‌های دیگری مانند کریکت و اسپرزاتورا داریم.

البته احتمالا می‌دانید که ماه گذشته، دیزنی پلاس فیلم لایو اکشن جدیدی از پینوکیو (Pinocchio) را با بازی تام هنکس در نقش پدر ژپتو منتشر کرد. این اثر با نقد‌های بسیار ضعیفی روبه‌رو شد و امتیاز ۲۶ درصد منتقدان و ۳۰ درصد امتیاز تماشاگران را در سایت Rotten Tomatoes به دست آورد. اما تقریبا ۱ ماه پیش بود که پس از نمایش جهانی انیمیشن پینوکیو در جشنواره فیلم لندن در اینترنت منتشر شده و به نظر می‌رسد نسخه دل تورو بسیار بهتر از نسخه رابرت زمکیس است.

جالب است بدانید که گیرمو دل تورو نخستین بار در سال ۲۰۰۸ از ساخت این انیمیشن خبر داد و قرار بود تا سال ۲۰۱۳ یا ۲۰۱۴ منتشر شود. اما این ایده تا مدت طولانی در دست توسعه باقی ماند و پیشرفتی نداشت. سرانجام در سال ۲۰۱۷ بود که پاتریک مک‌هیل (سازنده انیمیشن سریالی Over The Garden Wall) به عنوان نویسنده به این تیم اضافه شد و دل تورو به همراه مارک گوستافون کار کارگردانی و ساخت آن را برعهده گرفتند. اما از آنجایی که هیچ استودیویی حاضر به تامین مالی این پروژه نبود، پروسه تولید آن به حالت تعلیق درآمد و در سال ۲۰۱۸ پس از خرید نتفلیکس احیا شد.

همانطور که گفته شد در این تریلر شاهد شخصیت پدر ژپتو با صداپیشگی بردلی کوپر، و پینوکیو (گرگوری من) هستیم و نگاهی اجمالی به کاراکتر‌هایی مانند کریکت با صداپیشگی ایوان مک‌گرگور، پری (تیلدا سوینتن) و اسپرزاتورا با صداپیشگی کیت بلانشت داریم. دیگر صداپیشگان این انیمیشن شامل کریستف والتز، ران پرلمن، فین ولفهارد، جان تورتورو، تیم بلیک نلسون و بورن گورمن می‌شود. کار موسیقی فیلم نیز برعهده الکساندر دسپلا، برنده جایزه اسکار است.

انیمیشن استاپ موشن پینوکیو در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۲ (جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: ویجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->